Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen erfarenhet men den ursprungliga butiken som fört en tynande tillvaro på senare tid stängde till slut ner i början av året. Nu startade den precis om med nytt koncept av nya ägare. Är nog bara namn och lokal som är samma som tidigareNågon som erfarenhet av Blombergs ur i Borås?
Lycka till! Kul att folk vågar satsa i lågkonjunktur.Här kommer en kort presentation
Mitt namn är Kaled Sirriyeh. Jag är 36 år gammal och har tillsammans med två vänner äntligen startat det som länge varit en dröm, nämligen en klockbutik både fysiskt och digitalt. Dem som har gjort affärer med mig inne på KS känner nog igen mig som Kalles888.
Jag har haft ett stort klockintresse sedan 2008 och vågar säga att jag har en gedigen erfarenhet av klockor samt köp/sälj.
Om butiken:
Blombergs Ur, den nygamla klockbutiken mitt i stan i Borås som numera drivs av oss tre. Denna anrika butik har existerat sedan 1962, vi köpte upp den och planen är att ge helt nytt liv i butiken och bolaget!
Vi arbetar med försäljning, inköp, förmedling samt byten av klockor i mittsegmentet och delvis det lite
Högre.
Vi finns på Stora Brogatan 28 i Borås.
Obs! Följ oss gärna på BlombergsUr på sociala medier (Facebook, Instagram och TikTok) där vi nästan dagligen delar content på tillgängliga klockor samt priser mm..
Instagram: blombergs.ur
Facebook: blombergsur
TikTok: blombergsur
Ni når oss även på Mail: [email protected] och mitt Alias på KS är numera bytt från kalles888 till Blombergs UR och går bra att få kontakt med oss via KS
Vår hemsida är inte riktigt klar ännu men vi har börjat annonsera klockor där också. Blombergsur.se
Blocketbutiken är igång och vi väntar med att få behörighet av admin för att börja annonsera här med![]()
Här kommer en kort presentation
Mitt namn är Kaled Sirriyeh. Jag är 36 år gammal och har tillsammans med två vänner äntligen startat det som länge varit en dröm, nämligen en klockbutik både fysiskt och digitalt. Dem som har gjort affärer med mig inne på KS känner nog igen mig som Kalles888.
Jag har haft ett stort klockintresse sedan 2008 och vågar säga att jag har en gedigen erfarenhet av klockor samt köp/sälj.
Om butiken:
Blombergs Ur, den nygamla klockbutiken mitt i stan i Borås som numera drivs av oss tre. Denna anrika butik har existerat sedan 1962, vi köpte upp den och planen är att ge helt nytt liv i butiken och bolaget!
Vi arbetar med försäljning, inköp, förmedling samt byten av klockor i mittsegmentet och delvis det lite
Högre.
Vi finns på Stora Brogatan 28 i Borås.
Obs! Följ oss gärna på BlombergsUr på sociala medier (Facebook, Instagram och TikTok) där vi nästan dagligen delar content på tillgängliga klockor samt priser mm..
Instagram: blombergs.ur
Facebook: blombergsur
TikTok: blombergsur
Ni når oss även på Mail: [email protected] och mitt Alias på KS är numera bytt från kalles888 till Blombergs UR och går bra att få kontakt med oss via KS
Vår hemsida är inte riktigt klar ännu men vi har börjat annonsera klockor där också. Blombergsur.se
Blocketbutiken är igång och vi väntar med att få behörighet av admin för att börja annonsera här med![]()
Ingen urmakare på plats.. ska försöka starta lite samarbeten med ett par duktiga från Gbg och förhoppningvis kan vi få till bra rabatter på serviceNågon av er som är urmakare eller säljer ni bara?
Köpt där och hur smidigt som helst med väldigt trevligt bemötande.
Tänkte precis handla där igen men nu verkar det som de har något fel på hemsidan och deras annonser på blocket syns inte heller.
Någon som vet något mer?
Tjena,Köpt där och hur smidigt som helst med väldigt trevligt bemötande.
Tänkte precis handla där igen men nu verkar det som de har något fel på hemsidan och deras annonser på blocket syns inte heller.
Någon som vet något mer?
Vi tillåter inte rensning av inlägg!Bytesaffär med @Isel93/Blombergs ur och efter detta kommer jag inte göra affär med dessa igen. Prutar efter handslag på affär, säger att han ska göra saker men gör det inte och än idag har han inte slutfört affären och är idag radiotystnad från honom. Ett oprofessionellt intryck helt klart.
Även om konkret förstod att inlägget va felaktigt? han bad om ursäkt gällande detta och hoppades att det inte på något vis hade drabbat oss och därefter valde han att rensa sitt inläggVi tillåter inte rensning av inlägg!
Då får han skriva det i ett nytt inlägg. Vi rensar inte inlägg i GG-trådarna.Även om konkret förstod att inlägget va felaktigt? han bad om ursäkt gällande detta och hoppades att det inte på något vis hade drabbat oss och därefter valde han att rensa sitt inlägg