Hej China, att bli aggressiv ska säkert hjälpa på det hela. det du så gärna vill framföra, och få rätt i, är att där finns en bild av en IWC box och IWC häfter på en sajt i Malaysia, som är identisk med motsvarande bild från min IWC klocka på Chrono24.com. Och så säger du att min leverantör omöjligt kan ha haft den bild i 2012, sedan klockan i fråga på chrono24.com ju är 2013 års modell. Alltså China, vi pratar om en bild av en IWC box och några några häfter som faktisk gäller alla IWC klockor, oavsätt om det är 2012 års model, eller 2013 års modell. Jag fattar egentligen inte varför det är så viktigt för dig att upprepna gånger forsöka att misskreditera mig och min försäljning av klockor? Jag anser att jag har besvarat din misstänksomhet i min förriga inlaga, som bl.a. gik ut på, att det kan mycket vel vara, eller det är inte så? Nu har vi så på toppen av det hela fått en till kommentator på saken, nämligen JakobZ, som också tycker det är samma bild. Jag har redan besvarat frågan i dn forriga inlagan. Vänlig hälsning JGB