Hej Strawberry Fields, tack för din åsikt om taxiägare/ egenföretagare, du verkar vara en riktig trevlig människa med mycket visdom och en förmåga att skapa en vänlig stämning vart du än går i världen. Du gör mig mycket avundsjuk, och får mig att spekulera på när jag når dina höjder i tillvaron. Jag fattar att jag inte ens är värd den skiten du går på, och att jag snarast bör kolla om jag överhuvudet fattar vad en klocka egentligt är, och varför jag överhuvudet kan tro att jag har något att säga dig. Jag ber om ursäkt för min eksistens, och lovar att inte svara dig igen, och göra dig ledsen, för att en dum taxichaffis vågar göra annat än att köra taxi. Jag ber tusen gånger om ursäkt därför att såna människor som jag finns och poppar upp där de inte är välkomna.
Ursäkta. ursäkta mig. Jag vill i all odmjukhet gratulera med val av namnet Strawberry Fields, och skickar en tanke till The Beatles, fär deras förmåga att skapa en identitet och en profil för en unik person som dig. Lycka till i ditt liv Strawberry Fields.
Många vänliga hälsningar JGB.
Ursäkta. ursäkta mig. Jag vill i all odmjukhet gratulera med val av namnet Strawberry Fields, och skickar en tanke till The Beatles, fär deras förmåga att skapa en identitet och en profil för en unik person som dig. Lycka till i ditt liv Strawberry Fields.
Många vänliga hälsningar JGB.