• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BORGARPACK!!!!

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Vad snurrar ni om?!? Det är juh för f**n fredag vilket ALLTID innebär

image.jpg


Enkelt eller hur ;)
 

wadstroem

Cartier
Pack? Jag köper alltid mina en och en. Favorit hamborgaren i Stockholm är nog Vigårdas gamla, innan de gjorde om så mycket. I Götet gillade jag Burgerssons. Tips på andra bra ställen i stockholm för en god borgare?


Dels så finns ju Flippin Burgers, hyffsade burgare men mycket folk och överhypat. Annars så är Oljebaren på Torsgatan och Marie Laveau på Hornsgatan mycket bra. Ganska dyra dock.
 

meo_swe

Audemars
Bästa pizzan jag ätit på länge är på Stantons i Varberg. En rackare med chevré, ruccola, soltorkade tomater, valnötter och en skvätt honung på. Perfekt, men borde inte alla mattrådar ligga i lifestyle-delen?
Bästa degen jag käkat var faktiskt på Kanarieöarna. På en kvarterskrog i en fiskeby. Var typ ost, skinka och tomatsås på. Men lagad med så mycket kärlek att man blev gråtfärdig!

Och vadFAN har du emot mitt jobb? Jävla sosse...
 

klak

Omega
Dels så finns ju Flippin Burgers, hyffsade burgare men mycket folk och överhypat. Annars så är Oljebaren på Torsgatan och Marie Laveau på Hornsgatan mycket bra. Ganska dyra dock.

Flippin känns som en självklar klassiker som jag på något sätt lyckats missa. Oljebaren har jag hört gott om, ska nog prövas inom en snar framtid. Maries chili är en favorit men inte hunnit pröva burgaren. Jobbar på att pricka av den här listan just nu
3lFWmSm.jpg
 
Topp