• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Borone

Lordkare

Omega
2-Faktor
Köpte en The Citizen Cronomaster av @Borone. En rakt igenom smidig affär. Trevliga samtal om klockor i allmänhet och The Citizen i synnerhet under veckan. Klockan kom redan nästa dag, väl förpackat och i utmärkt skick. Jag rekommenderar verkligen denna Good Guy för eventuella affärer.
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Sålde en vintage digitalare till herren i fråga. Allt gick mycket smidigt och han kan rekommenderas som köpare. 100 % goodguy i min bok! :)
 

Oron

Panerai
Köpte Chronomaster av Borone idag, klocka i utlovat skick och mycket trevlig affär med fika.
G O O D G U Y !
 

Jnsn

Breitling
Köpte en Bell & Ross f2f över en kaffe! Mycket trevligt, kunde säkert suttit och pratat i timmar om inte jobbet kallade tillbaka! :) Rekommenderas varmt!
 

Lindrothh

Cartier
Plockade upp en klocka F2F med TS i Stockholm. Innan dess bra och smidig kommunikation här på KS. Jätte trevlig i verkligheten också. Rekommenderar varmt affärer med denna herre!
 

Taisto

Omega
Jag köpte en dressare av @Borone i 20k klassen utan några problem. Vi möttes f2f och informationen om klockan stämde överens med verkligheten. 100% GG.
 

CHHE

Breitling
Köpte en Tudor av Borone, mkt smidig affär och trevligt möte. Gör gärna affärer med honom fler gånger.
 
Topp