• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Boxöppning Rolex YM

David

Bödeln
Grymt, nu saknas bara bild på frugans handled! :)

(Och bilder från kryssningen, förstås.)

Fick du pris på låset?
 

TKVF

Panerai
Snygga.
Matchande ur slår 1000 ggr högre än matchande träningskläder på en husvagnscamping.
Grattis! Lite kul med samma-lika, även om det doftar lite husvagn och matchande träningsoveraller ;)
Hur kommer det sig att två medlemmar på forumet "rekomendera" mig att köpa likadana träningskläder? :) Har för övrigt en villavagn. Och vi har inga matchande kläder, ännu ;)
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Grattis! Jag gillar YM, det borde jag inte göra. Förstår ej varför men den är lockande, speciellt den med blå tavla även om dom där är fina med :)
 

TKVF

Panerai
Villavagn är en störe husvagn. Som man inte kör runt med på samma sätt. Oftast flyttar man den en gång per år eller färre gånger. Dom är större, har ibland fast installation av rinnande vatten (och avlopp). Vår har även riktig kyl och frys m.m. Typ som en liten sommarstuga (på hjul) som är c:a 35 kvm.
 

TKVF

Panerai
Grattis! Jag gillar YM, det borde jag inte göra. Förstår ej varför men den är lockande, speciellt den med blå tavla även om dom där är fina med :)
Ym är ju liksom en Sub som är lite finare. Sedan gillar jag utseeendet just på tavlan, det är det som gör den som speciell. Den blå är lite mer neutral, och smälter mer in. Medans Platinatavlan syns lång väg, speciellt om man vet vad man skall titta på. Sedan är det den lilla röda sekundvisaren som gör resten. Och sedan, tyngden när du har den på armen.
Vet för övrigt inte om AD byter tavla till en blå om man vill ha.
 
U

urinvånaren

Guest
Villavagn är en störe husvagn. Som man inte kör runt med på samma sätt. Oftast flyttar man den en gång per år eller färre gånger. Dom är större, har ibland fast installation av rinnande vatten (och avlopp). Vår har även riktig kyl och frys m.m. Typ som en liten sommarstuga (på hjul) som är c:a 35 kvm.
Hyr ni eller äger ni den?
 

jabla

Sarlacc
Så då måste jag köpa en tyngre länk. Funderar lite på att inhandla den nya Rolexlänken.

Stort grattis till er båda! Har haft min YM 16622 i snart ett år och är lika nöjd fortvarande.
Jag tror inte den nya Rolexlänken är tyngre, YM var en av de första med solida mittlänkar, det nya låset väger dock mer.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Villavagn är en störe husvagn. Som man inte kör runt med på samma sätt. Oftast flyttar man den en gång per år eller färre gånger. Dom är större, har ibland fast installation av rinnande vatten (och avlopp). Vår har även riktig kyl och frys m.m. Typ som en liten sommarstuga (på hjul) som är c:a 35 kvm.
Ok
 

Bolio

Panerai
Grattis alltid extra kul när nått man väntat på länge äntligen kommer hem och i ditt fall x2, ett foto utanför vagnen på er båda med en lätt rosa adidas stass med uren i centrum skulle bli en KS klassiker :).
 

TKVF

Panerai
Grattis alltid extra kul när nått man väntat på länge äntligen kommer hem och i ditt fall x2, ett foto utanför vagnen på er båda med en lätt rosa adidas stass med uren i centrum skulle bli en KS klassiker :).
Nä, det kommer inte hända, det kan jag lova. Det med matchande kläder är ju inte riktigt min grej. Klockorna, ok. Men det är ju inte så många som faktiskt ser det, och chansen att dom är på samtidigt är kanske inte så stora heller. Men, vi kan göra så här:

Du och din partner kan köpa matchande träningsdräkter i någon skrikig färg, sedan ses vi vid vagnen så får ni låna klockorna under fotosessionen :D
 
Topp