• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bra val @H.K.H Prins Carl Philip

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Tror inte att det postats. Men Prinsen köpte en Rolex oyster date 34a med vitgulds bezel och gav i morgongåva. Det gillar vi. Wristshot Prinsessan Sofia.
image.jpg

http://www.expressen.se/nyheter/har-ar-prinsens-klock--rena-gava-till-sofia/

Nu är det ju representanter från nymans som kom att intervjuas av kvällspressen. Men visst kan man tro att det är den kungliga hovleverantören och forumsponsorn Rob Engström @ROB-1832 som varit i farten och levererat.

Som @KenKun antyder, föga imponerande när personen ifråga får pengar utan att göra någonting.
Glida genom livet på en räkmacka :baby:

Senast ändrad:
Som @KenKun antyder, föga imponerande när personen ifråga får pengar utan att göra någonting.
Glida genom livet på en räkmacka :baby:

Så en Patek ägd av någon som vunnit pengarna på lotto är inte "imponerande" i din bok? ;) Eftersom de flesta forummedlemmar är anonyma är det ju sällan man vet hur de finansierat sina inköp. Oavsett detta kan ju ett val vara smakfullt eller inte smakfullt, tycker jag.

Så en Patek ägd av någon som vunnit pengarna på lotto är inte "imponerande" i din bok? ;) Eftersom de flesta forummedlemmar är anonyma är det ju sällan man vet hur de finansierat sina inköp. Oavsett detta kan ju ett val vara smakfullt eller inte smakfullt, tycker jag.
Att aktivt spela på lotto och bli ekonomiskt oberoende är mer ok i min bok, jämfört med att födas upp i en familj som gillar att snylta på skattebetalarnas pengar.

En lottovinnare är inte per automatik född med silversked i munnen som kungafolket.
För min del kan C.P kan köpa vad han vill, jag betalar inte skatt i Sverige.

Tillbaka
Topp