Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast det är du som konsument som lär påvisa att felet är ursprungligt om tillverkarens garanti löpt ut!
Herregud! Har vissa käkat taggtråd här eller. Visste inte att klockfolk var så dryga (dock inte alla). Till och med admin verkar ju inte var så sympatisk direkt då han ger spydiga kommentarer till medlemmer som inte riktigt har samma emminenta kunskaper. Konstigt, knappast ett bra sätt att ragga nya medlemmar på. Skall lägga upp bilder på både klocka papper. Det kunde ni ju sagt med en gång i sådana fall om ni nu har problem med stöldgogs eller va fan det nu är. Men det är lugnt jag kan lugna juryn här att jag har inte stulit den. Trodde kanske inte att man behövde serienr. Jag menar har man en v70 från 2010 så behövs det knappast serienr om man vill fråga någonting. Men som sagt, igen får jag be om ursäkt för min okunskap. Lägger ut bilderna när jag hämtat klockan sedan så skall jag skicka ett pm till admin så att han kan ta bort mitt medlemskap. Får prata på mitt gamla hederliga skogsforum som har en lite hjärtligare ton(dock inte om klockor tyvärr då). Skall lämna in den på berfströms ur, hoppas på ett lite bättre bemötande där. Ringde NK där klockan är köpt och det var två års garanti bara. Vill ändå tacka dom som ändå svarade på mina frågor, jag tackar ödmjukast för detta. Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag stavade Breitling fel. Det var inte meningen att förolämpa Breitling ägarna.
Vet inte var bilderna tog vägen? Någon som vet? Dum fråga kanske men är det någon som har ett bra svar? Bespara mig tykna och dryga svar tack!
https://klocksnack.se/KineticUploader/up.html#
Ja men titta. Tack för hjälpen Anti-Chris.
Felet var att hela urverket var kass eller utslitet så det måste bytas.
Han har nog inte gjort så mkt, han köpte den för några månader sedan....Alltså no offence, men vad gör du med klockan? Den ser ut som att den har legat på havsbotten sedan finska vinterkriget typ.![]()
Han har nog inte gjort så mkt, han köpte den för några månader sedan....
Men är benägen att hålla med om att den ser grymt sliten ut.
Var längesen jag såg en så sliten bratte länk. Kan Young renovera dessa?
Jag hoppas du inte betalade allt för mkt för den av den anledningen