• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Avenger Skyland A13380

Tome

Cartier
Pris
23000
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min Breitling Avenger Skyland. En otroligt nice sommarklocka och en riktig toolwatch! Tyvärr får den nästan ingen användningstid nu pga andra ur i rotation så bättre den får gå vidare. Uttagen 2010 och var enligt dokumentationen inne på garantiservice 2011. Har varit i min ägo sedan 2014 och har fungerat prickfritt under denna period. Chronografen fungerar som den ska och nollställer korrekt. Kollade nyligen gångreserv som var gott och väl över de 42h som anges, och mätte avvikelse mot Emerald denna vecka och fick -2 sek totalt på 3 dygn så inget behov av service. Klockan har den ovanligare mörkgrå tavlan - klart snyggare än svart! Klockan har använts så givetvis finns nån repa efter deskdiving e dyl men inget som är anmärkningsvärt.

Kommer så vitt jag vet som full-set med ytterkartong, hård box, innerbox (den i läder), cert med allt korrekt ifyllt, manualer, COSC, viklås och mörkbrunt läderband original i helt ok skick.

Hör av er om ni har frågor eller funderingar så ska jag svara så gott jag kan. Har referenser från tidigare affärer i goodguys tråden :)

Recension om modellen
https://klocksnack.se/threads/recension-breitling-avenger-skyland.33585/

IMG_3877.JPG
IMG_3873.JPG
IMG_3874.JPG
IMG_3871.JPG
IMG_3867.JPG
 
Senast ändrad:
Topp