• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Breitling BEEF-poll >> Snyggaste PRO-länken. In och rösta!

Vilken är den snyggaste Breitling Pro-länken?

• Professional 1!

Röster: 57 18.9%
  • Professional 2!

Röster: 142 47.0%
  • Professional 3!

Röster: 79 26.2%
  • Alla är skitfula så jag vill inte svara!

Röster: 24 7.9%

• Totala väljare
    302
Härlig beef här i tråden. :D Beef här och vänner i brattetråden.

När jag ser var resultatet verkar barka så håller jag med invånarna i Las Palmas om att svenskar helt saknar klass och stil, och inser på samma gång att de stora nedläggningarna av psykiatriska boenden för några årtionden sedan har satt sina spår generationer framåt. :p

Pro 1:an så klart :)

IMG_1011.JPG

Lagt min röst på Pro 2. Men som några här skriver så är inte Pro 3 långt efter.
(Sen är jag annars ett stort fan av gummi på bratte egentligen)

Pro1 = Ihopsatt Troll tänder (söndergnisslade).

Pro2 = De drack mycket den dagen och körde på en hittad en sne linjal.

Pro3 = Började bra sen blev det vodka fest av de hela, visst fan är den sne...

Inte konstigt att det gick dåligt för Bretiling tidigare, tomtarna va fulla dygnet runt i verkstan.

Flame on ;)

Klart det finns fler sunk-ex på Pro1 då den funnits ca 15 år längre. Mina är väldigt välanvända, första från 1995, och riktigt fräscha. Stretch kommer med åren. Lite stretch är som balsam för handleden. :)

Det kan iof bli kul att släppa allt fritt, så slipper vi det i brattetråden. :D PÅVERKA SÅ MYCKET SOM MÖJLIGT! Sunkbilder, svordomar, lögner, hot med glimten i ögat, överdrifter, narr, mobbing...... allt är välkommet för att kora den bästa PRO-länken! :blackeye::blackalien::D

I kraft av mitt ämbete vill jag understryka för alla inblandade att man bör göra en ordentlig konsekvensanalys innan man lägger sin röst på något annat än Pro1. :D

Snedskurna länkbitar, vad är det för dumheter?!

Tillbaka
Topp