• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Breitling BEEF-poll >> Snyggaste PRO-länken. In och rösta!

Vilken är den snyggaste Breitling Pro-länken?

  • Professional 1!

    Röster: 57 18.9%
  • Professional 2!

    Röster: 142 47.0%
  • Professional 3!

    Röster: 79 26.2%
  • Alla är skitfula så jag vill inte svara!

    Röster: 24 7.9%

  • Totala väljare
    302

CptSlow

Rolex
2-Faktor
Pro 1! Jag hade en Superocean Steelfish 42mm-modellen med en Pro 1 med polerade mittlänkar. Det är fortfarande den enda klockan jag sålt och saknat efteråt. Hade även titanvarianten på en Aerospace och den var också riktigt trevlig.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Pro 1! Jag hade en Superocean Steelfish 42mm-modellen med en Pro 1 med polerade mittlänkar. Det är fortfarande den enda klockan jag sålt och saknat efteråt. Hade även titanvarianten på en Aerospace och den var också riktigt trevlig.
Kanske din gamla som är på två bilder i trådstarten? Det är iaf ett gäng forummedlemmar som ägt den innan mig, som jag förstått det. Fantistisk klocka och länk.
 

Casual Bum

Panerai
2-Faktor
Lätt 3, men den ser högblank ut på vissa bilder och mer borstad ut på andra. Borstad: Bra. Högblank: Inte så bra
 

Cliff

Panerai
2-Faktor
Pro 1 är fulsnygg i titan ..precis som en Pro-sak gärna får vara. Ettan är min vinnare (ja, jag äger den) :) .. Lite för mycket "dandy" på tvåan och trean. "Dandy" är ok med inte på en tool watch.
Håller även med @Weasel att en sladdrig etta sitter störtskönt. :D
 

CptSlow

Rolex
2-Faktor
Kanske din gamla som är på två bilder i trådstarten? Det är iaf ett gäng forummedlemmar som ägt den innan mig, som jag förstått det. Fantistisk klocka och länk.
Ja, jag tror det. Jag köpte den från en snubbe i England head only och köpte sen länken för dyra pengar. Värd varenda krona. Sen sålde jag den för en spottstyver med dagens mått mätt. Suck.
 

Camo00

Patek
@Eurenius: Vi leder!! :)
DSC_0074_zpsp8xesfjq.jpg
 
Noterar att många i tråden röstat fel och av misstag klickat ett eller två. Kankse kan vi ta det från början igen?
...De snedskurna länkarna är väldigt balla!..
Kan det vara så att klockor på pro2 eller pro3 länk "håller längre" innan flip-monstret tar dem? Dvs dess utformning gör hela klockan mer inressant?
 

Jooiie

Omega
Pro2 vinner utseendemässigt alla dagar i veckan, ingen tvekan. Är däremot ägare av en A17345 med Pro1-länk och jag vill nog hävda att det inte finns än bekvämare länk än just Pro1. Extremt lättburen och följsam i mitt tycke!

/J
 

svesam

Rolex
Det pågår en beef i den officiella brattetråden om vilken generation Professional-länk som är snyggast. Vi är inte så friska, så därför ber vi er vanliga medborgare att en gång för alla avgöra vilken som är den snyggaste modellen. Pro 1, 2 eller 3? Pollen är bara giltig om minst 100 personer röstar, så in och lägg er röst men kolla igenom bilderna noga. Vissa bilder är mina, andra har jag skamlöst stulit på internet.

Dags att officiellt utropa en vinnare eftersom kriterierna för omröstningen med marginal uppnåtts, eller?! :D
 
Topp