• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Brutalbeatern, lådöppning!

Dammen

Cartier
Sjukt fin, första bilden på en UX som fått mig intresserad :D Får man fråga vart du köpte den ifrån, är ganska sugen på en Sinn själv?
 

Jomppe

Omega
2-Faktor
Grattis till fin klocka, nu får man lite Sinn-abstinens. Har köpt två klockor från Uhrenfreund, bra service och alltid några Tyska klocktidningar på köpet!
 

Maro

Audemars
Grym klocka!! Sålde min nyligen och har lovat mig själv att skaffa en ny senare. Har dock kvar min U1a.

Stort grattis!
 

frere

Audemars
2-Faktor
Tung duo helt i min smak! Kör en u1 och har iwc:n som något av en drömklocka...
 

demondave

Rolex
Sjukt fin, första bilden på en UX som fått mig intresserad :D Får man fråga vart du köpte den ifrån, är ganska sugen på en Sinn själv?

Samma här. vill gärna veta. :)

Hittade säljaren på chrono24, Classic Watches Tjibbe Kerkhof. Sinn-återförsäljare. www.uhrenfreund.com är hemsidan.

Funkade väldigt smidigt, betalade med vanlig banköverföring. Två dagar senare var paketet på väg.
Enda lilla detaljen var att gummibandet jag förhandlade in i slutpriset råkade vara av den dyrare modellen, inte den billigare som jag hade förväntat mig. Kan leva med det ;)
 

Dammen

Cartier
Hittade säljaren på chrono24, Classic Watches Tjibbe Kerkhof. Sinn-återförsäljare. www.uhrenfreund.com är hemsidan.

Funkade väldigt smidigt, betalade med vanlig banköverföring. Två dagar senare var paketet på väg.
Enda lilla detaljen var att gummibandet jag förhandlade in i slutpriset råkade vara av den dyrare modellen, inte den billigare som jag hade förväntat mig. Kan leva med det ;)

Är jag blind eller finns det inga Sinn till salu på den hemsidan? :facepalm:
 

fredtiger

Cartier
Grattis. Var själv länge inne på EZM3 då jag tyckte UX var för stor. Ser dock riktigt bra ut på armen. Perfekta beatern!
 

demondave

Rolex
Är jag blind eller finns det inga Sinn till salu på den hemsidan? :facepalm:

Har faktiskt inte kollat in hemsidan, skötte allt genom mailsvaret jag fick efter att ha använt chrono24-formuläret på den klockan jag var intresserad av. Han har en hel del nya Sinn ute där. Kopierade bara in URL-en från mailet :)
 

Dammen

Cartier
Kan varmt rekommendera säljaren, fungerade som sagt väldigt smidigt för min del. Blir det affär kan du gärna nämna i förbigående att du pekades i rätt riktning av Mr Sundin, vet aldrig när man ska handla mer av honom :)

Ska försöka komma ihåg det, köp är nog inte aktuellt på någon månad, typ efter sommaren tyvärr. Mycket annat som stjäl tid och pengar från klockhobbyn fram tills dess. :)
 
Topp