• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bu eller bä?

Rivalen

Rolex
Spencer66 skrev:
2F37F149-0550-41B2-9C38-C2FCCFD3ABE8-1933-000002650E1962A5_zps7aceb637.jpg

Det man ser av boetten ser görsnyggt. Visarna = otroligt trist. Urtavla = neej det var inte kul. Känns som att svära i kyrkan att säga om en PP - buu!
 
En riktig drömklocka!Gillar att tavlan och bandet är brunt,matchar fint till guld.
Åker till Stockholm nästa helg och tänkte kika in till Rob E,så får vi se om det finns någon kvar att klämma på.
 

Mr Chance

Kalmar
Jag säger bu! Tråkig och slätstruken design och lite konstig i proportionerna. För lång minutvisare, exempelvis. IMHO.
 
Jag är rätt långt från guld,men det här är en klocka som jag skulle kunna tänka mig på allvar.
Plasten på klockan gör den dok inte rättvisa alls.
Jag tycker att den nya ref 5167R är klart en förbättring från den gamla se masters bild,
där glipan mellan boetten och bandet blir en styggelse i mitt tycke ;)
/Magnus
 

Genta

Cartier
Aquanauten gör sig bäst i roséguld. Matchar urtavlan och bandet. Och dig också för den delen...
 
Topp