Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bättre!!!Spencer66 skrev:Eller är detta bättre?
![]()
Hehe ok, satt tidigare idag och funderade över varför den inte fanns med på hemsidan. När gick den ur produktion, bör väl gå att hitta en någonstans?Spencer66 skrev:Idag fick jag tyvärr reda på att den inte tillverkas längre..
max skrev:Hehe ok, satt tidigare idag och funderade över varför den inte fanns med på hemsidan. När gick den ur produktion, bör väl gå att hitta en någonstans?Spencer66 skrev:Idag fick jag tyvärr reda på att den inte tillverkas längre..
Den är ju inte direkt ful och skulle nog passa dig som handen i handsken. Men kanske skulle se om de släpper något spännande på Basel?
![]()
max skrev:Hehe ok, satt tidigare idag och funderade över varför den inte fanns med på hemsidan. När gick den ur produktion, bör väl gå att hitta en någonstans?Spencer66 skrev:Idag fick jag tyvärr reda på att den inte tillverkas längre..
Den är ju inte direkt ful och skulle nog passa dig som handen i handsken. Men kanske skulle se om de släpper något spännande på Basel?
Det enda jag inte riktigt får ihop på klockor i denhär prisklassen är datumhjulen, varför går man inte hela vägen med ett svart datumhjul och guld-datum?
Edit2: Eller guldhjul med frästa datum fyllda med lume
![]()
Singular skrev:max skrev:Hehe ok, satt tidigare idag och funderade över varför den inte fanns med på hemsidan. När gick den ur produktion, bör väl gå att hitta en någonstans?Spencer66 skrev:Idag fick jag tyvärr reda på att den inte tillverkas längre..
Det enda jag inte riktigt får ihop på klockor i denhär prisklassen är datumhjulen, varför går man inte hela vägen med ett svart datumhjul och guld-datum?
![]()
Symmetri i tavlan.
![]()
Spencer66 skrev:Eller är detta bättre?
![]()