Fick denna i 18-årspresent, kostade typ en tusing och är helt klart en favorit. Första riktiga klockan som håller tiden bäst av alla de mekaniska klockor jag ägt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittar du nån gammal Seiko i lådan så är jag intresserad!allt detta var prisvärt, men har inte hunnit kolla igenom ...
Har delat upp i 3 högar.
Fungerande
Potential
Och
Batteri klockor utan nåt direkt värde alls...
Jo, precis. Räknar man in servicekostnaden så blir det nog det priset. Jag köper många fina klockor som inte går eller går dåligt, med nån slags förhoppning att i framtiden kunna serva själv. Har en ambition att lära mig, och då är det ju om inte annat bra att ha lite material att träna på.Man får skilja på en klocka som legat i många år för några hundra och en klocka som är servad och klar för dagligt bruk. Gå ut och försök köpa en sådan läckerbit för 2000kr...
Så det började för mig och nästa steg blev att fixa kvartsklockor och nu mekaniska.Jo, precis. Räknar man in servicekostnaden så blir det nog det priset. Jag köper många fina klockor som inte går eller går dåligt, med nån slags förhoppning att i framtiden kunna serva själv. Har en ambition att lära mig, och då är det ju om inte annat bra att ha lite material att träna på.