Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kollat nr 80, 40, 109, 117?Var det någon som tittade på universal nr 77? Tavlan ser inte riktigt bra ut på foto.
NEJ!Mycket godis där! Hann ni klämma nått på Doxan?
Kollat nr 80, 40, 109, 117?
Base 1000-Lemanian tittade jag på flyktigt. Ganska härjad boett och glas för att vara en sådan klocka, men tavlan såg fin ut under skridskobanan vad jag minns. Rolexen missade jag tyvärr helt, den var cool.Kollat nr 80, 40, 109, 117?
Visst saknar väl den där Autavian Heuermärket på kronan? Konstigt för en NOS.Var på katalogsläpp tidigare ikväll. En nos Autavia som legat osåld i gammal Urhandel.
Nix, tyvärr.Var det någon som tittade på universal nr 77? Tavlan ser inte riktigt bra ut på foto.
Ommålad tavla på 80an iaf, resten har jag inte ref-kollat.Base 1000-Lemanian tittade jag på flyktigt. Ganska härjad boett och glas för att vara en sådan klocka, men tavlan såg fin ut under skridskobanan vad jag minns. Rolexen missade jag tyvärr helt, den var cool.
Var det någon som tittade på universal nr 77? Tavlan ser inte riktigt bra ut på foto.
Rafsade runt lite ostrukturerat så såg ej.Kollat nr 80, 40, 109, 117?
Det fanns väldigt mycket trevligt där, men de vi visat här i tråden var väl de vi fingrade mest på. Mina tre favoriter var väl UG big eye, JLC deep sea alarm och så kanske 1680:n för skicket, storyn och alla tillbehören. Och Autavian.
Tänkte jag inte ens på!Visst saknar väl den där Autavian Heuermärket på kronan? Konstigt för en NOS.
Kollade inte...Hur var Jo Siffert? Tycker den ser kanon ut på bilderna. Fuchsia-pepsin?
Den kommer ifrån en butik i gbg som inte sålt heuer/tag på många år! Sjukt fin är den, vad tror ni den landar på?Var på katalogsläpp tidigare ikväll. En nos Autavia som legat osåld i gammal Urhandel.
Ingen aning. Inte den mest populära referensen. Vad tror @Darren Cal.11/12 och @Karatekid den slutar på? Och borde den inte ha Heuermärkt krona som @Criss Cross påpekade?Den kommer ifrån en butik i gbg som inte sålt heuer/tag på många år! Sjukt fin är den, vad tror ni den landar på?
På höstens kvalitet klubbades en likadan i bruksskick för drygt 50 + klubbavgift, som jämförelse. Spontant tycker jag att utropet på denna är högt men vi får väl se...Ingen aning. Inte den mest populära referensen. Vad tror @Darren Cal.11/12 och @Karatekid den slutar på? Och borde den inte ha Heuermärkt krona som @Criss Cross påpekade?
Skinnväst??Vi smet in bakvägen förklädda till vintagenördar.
Den borde ha en heuermärkt krona och den är ju inte riktigt NOS även om den är väldigt nära. Riktigt kul klocka men kanske inte för de här pengarna? Vet inte vad den kan tänkas landa på men spontant känner jag som criss cross att utropet är för högt för lilla Sverige.Ingen aning. Inte den mest populära referensen. Vad tror @Darren Cal.11/12 och @Karatekid den slutar på? Och borde den inte ha Heuermärkt krona som @Criss Cross påpekade?
Tavlans index är ju missfärgade samt keffiga visare.......förstör klockan för mig......finns mkt finare X.......dessutom klär modellen bäst i svärdvisare......Har ni några kommentarer kring denna seamaster?
Just det, klart den ska ha svärdvisare.Tavlans index är ju missfärgade samt keffiga visare.......förstör klockan för mig......finns mkt finare X.......dessutom klär modellen bäst i svärdvisare......
Tidiga hade inte svärdvisare.......men efter 67 ish tror jag det var standard......ish....Just det, klart den ska ha svärdvisare.
Tack för input.
Har ingen koll alls på modellen men är lite sugen på att skaffa en.Tidiga hade inte svärdvisare.......men efter 67 ish tror jag det var standard......ish....
Tycker 165.024 flyger bra med batongvisare också. Rätt patina och match med index så blir det trevligtJust det, klart den ska ha svärdvisare.
Tack för input.
Absolut.......men får man välja såTycker 165.024 flyger bra med batongvisare också. Rätt patina och match med index så blir det trevligt