Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han skickar inte till Sverige.. TyvärrFinns annars en här, du får höra om han skickar till Sverige.
http://www.ebay.co.uk/itm/Bulova-Ro...128211?hash=item488d693753:g:LDwAAOSwt7pXMwA9
Hoppa den tråkiga kopian, du kan hitta bättre egna designer för pengarna.Hej!
Har letat efter denna klocka i evigheter nu utan resultat, söker alltså efter en Bulova "royal oak" , hör gärna av er ifall ni har en till övers!
Med vänlig hälsning,
Kevin
Finns en på tradera:
http://www.tradera.com/item/190132/257739417/bulova-royal-oak
Jag är inte den att säga att den är ok dock.
/Felix
Köp en annan kul med integrerad länk! Denna Zenith köpte jag för 2.5k och det finns fina gamla Omega Genèves för trevliga summor!
Inte så kul med en direkt kopia...
![]()
Tackar! Alltid kul när man gillar klockor som är så billiga att det aldrig skulle löna sig att säljaSagt det innan men riktigt grym den där!![]()
Tackar! Alltid kul när man gillar klockor som är så billiga att det aldrig skulle löna sig att sälja![]()
Var den också 34 mm som den på tradera? Låter lite väl litet.Här är min gamla. Kommer upp på ebay titt som tätt, har själv en bevakning på ebay så får mail när nya objekt dyker upp. Saknar den, sugen på en ny
![]()
Vad är det du ska renovera med den?Kopia eller inte, vill ha den som ett mer eller mindre renoveringsobjektTycker det är fina klockor och tycker den skulle passa bra i min klocklåda breve mina 3 andra bulovas!
![]()
Vad är det du ska renovera med den?
Tänkte precis skriva till dig och kolla om du hade kvar den. Saknar den med.Här är min gamla. Kommer upp på ebay titt som tätt, har själv en bevakning på ebay så får mail när nya objekt dyker upp. Saknar den, sugen på en ny
![]()
Hittade du någonsin någon?Hej!
Har letat efter denna klocka i evigheter nu utan resultat, söker alltså efter en Bulova "royal oak" , hör gärna av er ifall ni har en till övers!
Med vänlig hälsning,
Kevin
ahaha dags att gå och lägga mig missade datumet XD hahahaHaha nej den tråden är från 2014! Sålde den efter några veckors ägande, som med allt annat jag någonsin ägt...