• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

C-J

MAz_666

Rolex
Köpte en Timex av C-J. Supertrevlig och snabb kommunikation. Snabbt hanterat. Klockan precis som beskriven. Supernöjd. MVG.
Rekommenderas!
 
  • Like
Reactions: C-J

Wasabi

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Handlat totalt två klockor av @C-J vid två olika tillfällen. Supertrevlig och supersnabb!
inga konstigheter, gör gärna flera affärer med herrn! 110% GG
 
  • Like
Reactions: C-J
Sålde en klocka på distans till @C-J. Väldigt smidig affär och snabb, trevlig kommunikation, supersnabb betalning och absolut inga konstigheter! 100% GG :)
 
  • Like
Reactions: C-J

Brogin

Rolex
Köpt en Samurai av C-J och den affären gick ju snabbt och smidigt och beskrivningen var spot-on! Goodguy i min värld!
 
  • Like
Reactions: C-J

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en G-Shock till @C-J på distans. Blixtsnabb betalning. Super trevlig att ha och göra med under och efter affären. En oerhört smidig affär från början till slut. Rekommenderas och givetvis 💯% GG i min bok!
 
  • Like
Reactions: C-J

Nilzén

Cartier
Köpt en Marathon av @C-J
Trevlig kontakt, schysst pris, snabb leverans och omsorgsfullt packat. Här mina damer och herrar har ni en riktig GG!
 
  • Like
Reactions: C-J
Topp