De e bah å slå till! Du har väl knegat hela sommaren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De e bah å slå till! Du har väl knegat hela sommaren?
Både dåligt och lite svårmeckatVad tror ni om denna på perlon?
Jag måste testa...Både dåligt och lite svårmeckat
De är tuffa, men undvik de största eller testa dem innan köp iaf. Måtten ljuger en aning.Skulle kunna tänka mig en sån här..
Eller en i palladium kanske?
Några fler stenhårda..
Santos Dumont Carbon
Isade..
Så är det ju, men fina är de!De är tuffa, men undvik de största eller testa dem innan köp iaf. Måtten ljuger en aning.
Har en. PM:a!Ingen i Göteborgsområdet som sitter på en Cartier Santos Galbee. Som man kan prova? Osäker på 29mm
OWG är inte så trevligt, behåll Santosen!Cartier bara växer och växer, detta i samband med att jag har klubbat en klockbudget på 50.000:-. Det tar emot att sälja min Cartier för att bli OWG med 116610LN, men än finns det hopp. Jag har en köpesannons efter Tudor Black Bay också, den tillsammans med Santosen skulle göra susen.
Nu lämnar jag resten till ödet.
Det är lite så jag känner också. Jag gillar verkligen santosen, verkligen alltså. Det tar emot mer att sälja den än min sub. Att springa på en med just den referensen som jag har letat efter full-set, med originalkvitto och uttagen hos svensk AD kommer bli väldigt svårt att springa på i framtiden. Dessutom nyservad och under garanti.OWG är inte så trevligt, behåll Santosen!
Det är lite så jag känner också. Jag gillar verkligen santosen, verkligen alltså. Det tar emot mer att sälja den än min sub. Att springa på en med just den referensen som jag har letat efter full-set, med originalkvitto och uttagen hos svensk AD kommer bli väldigt svårt att springa på i framtiden. Dessutom nyservad och under garanti.
En 116610LN kommer alltid att finnas där ute och priset lär skvalpa där de ligger idag. Det vet jag inte om jag kan säga om Cartier om ett år framöver.
Om bara plånboken inte spelade in för min del.Skit i prisnivåer och sianden om framtiden. Bär det du gillar.
Om plånboken hade fått bestämma så hade alla gått runt med Submariners och GMT:s. Eller vänta det gör ju alla redan...Om bara plånboken inte spelade in för min del.
SANT. Det är därför Cartier känns extra kul och omfamnas helt klart av en håll käften aura om du frågar mig.Om plånboken hade fått bestämma så hade alla gått runt med Submariners och GMT:s. Eller vänta det gör ju alla redan...
SANT. Det är därför Cartier känns extra kul och omfamnas helt klart av en håll käften aura om du frågar mig.
Jag håller helt klart med och när jag överväger att skicka iväg min 116610LN just för att Cartier ska stanna så är den bra. Flickvännen sa till och med det. "Jag har aldrig hört dig tala så gott om någon klocka innan. Köp din jävla black bay och håll käften", typ.Cartier är grymt underskattat tyvärr. Mest beroende på okunskap och tro om att det är ett smyckesmärke endast.
Hmm... Det stämmer, den är galet fin. Och man nog? Är du helt säker? Och förresten. Du saknar väl en 116610LN i din sub-kollektion?
Har redan en TT, vet inte om jag behöver fler. Tjejen sa att den var lite "feminin". Höll dock inte medHmm... Det stämmer, den är galet fin. Och man nog? Är du helt säker? Och förresten. Du saknar väl en 116610LN i din sub-kollektion?