Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiskt vacker klocka!![]()
Hälsningar från Fort Lauderdale
Ref.1564
Fantastiskt vacker klocka!
Vad kan man förvänta sig att en sådan här ligger i för prisklass? Förstår att det är beroende på tillbehör m.m. men över lag?
Stort tack för svaret!Tack! Den är riktigt bra
Räkna med 20-25 beroende på skick och tillbehör.
Visst kan du hitta en för 18-19 men då är det ofta en halvkrokig och borstad länk och watch only. Inte alltid, men oftast.
För övrigt kan jag varmt rekommendera ett köp!
Den där är så bra!!!!! Grattis till ett fint objekt!Nyinskaffad Tank. Blev inte en LC som planerat utan en Normale. Kände inte till modellen men efter @evki post om sin så hittade jag en som jag la upp i tråden för verifiering och sedan slog till på. Tyckte det var kul med en lite mer udda modell, att den var klart billigare än de flesta LC som säljs nu gjorde heller inte saken sämre. Storleken är 23 x 30 mm, det var ett tag sedan jag hade en så liten klocka så lite tillvänjning krävs. Men ädelmetall och en förhållandevis biffig boett ger den bra närvaro. Att jag ville ha en mindre Tank var också klart efter att ha köpt och sedan sålt en Solo large.
Har dock inte släppt tanken på en LC. Om det här blir en keeper är det inte omöjligt att jag kompletterar med en sådan, gärna i vitguld.
![]()
![]()
![]()
Välkommen till tråden och en fin klocka!
Det verkar inte så. Har kikat lite på dom i platina. Dom verkar inte så populära.Ingen som äger en ronde och kan ge lite input?![]()
Tycker den passar din handledsstorlek trots att den är liten. Mindre klockor är underskattade.Nyinskaffad Tank. Blev inte en LC som planerat utan en Normale. Kände inte till modellen men efter @evki post om sin så hittade jag en som jag la upp i tråden för verifiering och sedan slog till på. Tyckte det var kul med en lite mer udda modell, att den var klart billigare än de flesta LC som säljs nu gjorde heller inte saken sämre. Storleken är 23 x 30 mm, det var ett tag sedan jag hade en så liten klocka så lite tillvänjning krävs. Men ädelmetall och en förhållandevis biffig boett ger den bra närvaro. Att jag ville ha en mindre Tank var också klart efter att ha köpt och sedan sålt en Solo large.
Har dock inte släppt tanken på en LC. Om det här blir en keeper är det inte omöjligt att jag kompletterar med en sådan, gärna i vitguld.
![]()
![]()
![]()
Tack.Tycker den passar din handledsstorlek trots att den är liten. Mindre klockor är underskattade.
Hur kom du över klockan? Vore kul att se om man kunde hitta en själv.![]()
Ser fin ut! Stort grattis!Tog en chansning och köpte en med dåliga bilder men gillar det blå i tavlan. Känns ändå som den var helt okej. Jäkligt vacker tavla
![]()
Sitter perfekt! Hur stor är omkretsen på din handled?Blir Basculante idag
![]()
Tack! Ca 17,17,5 cmSitter perfekt! Hur stor är omkretsen på din handled?
Otroligt bra! Bandet till vänster är org?Rosa med brunt/grönt/blått.
![]()
Grym!!!! Sitter perfekt på dig!Tog en chansning och köpte en med dåliga bilder men gillar det blå i tavlan. Känns ändå som den var helt okej. Jäkligt vacker tavla
![]()
Grattis! Hur känns det?
Tack! Ja det stämmer. Även det blå till höger.Otroligt bra! Bandet till vänster är org?
Tack, ja tavlan är jäkligt trevlig!Bra - gillar den Santosen skarpt!
Tack, ja tavlan är jäkligt trevlig!
Gillar ditt gröna, lär bli ett liknande i brunt hos CF MTM för mig med. Men slängde på ett band i taupe idag som jag hade glömt bort, första intrycket är positivt.Rosa med brunt/grönt/blått.
![]()