Vilken är er gral när det gäller Cartier?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är så bra!
Vad är det jag tittar på? Uppstod detta sug eller möjligen ökade efter inköpet av din Tortue?
Så lik men ändå så långt ifrån... Vill också ha spak!Den är så bra!
Här är vitguldaren:
[ATTACH
Har flera.. dessa är väl "hyfsat realistiska"Vilken är er gral när det gäller Cartier?
Fast den missformade är inte alls snygg på handleden. Lite kul men förstår inte alls hypen.Har flera.. dessa är väl "hyfsat realistiska"
Den lilla spaken säger allt:Vad är det jag tittar på? Uppstod detta sug eller möjligen ökade efter inköpet av din Tortue?
Har flera.. dessa är väl "hyfsat realistiska"
Tycker den flyger, men den är ju rätt orimligFast den missformade är inte alls snygg på handleden. Lite kul men förstår inte alls hypen.
Rekommenderas ejEn dum fråga kanske men är det någon som har testat läder på Galbée? Har hört att det ska vara lite klurigt med bandstiftens placering?
Här kommer en liten från nyss!
Hmm nej det ser så ut haha!Rekommenderas ej
Tank LC med Paris tavla. Den enda klocka i guld jag går igång på...Vilken är er gral när det gäller Cartier?
Bättre med omärkt tavla...Tank LC med Paris tavla. Den enda klocka i guld jag går igång på...
Cartier Cloche. Vet inte varför men jag har fastnat för den så hårt. Tycker den är fantastiskt elegant. Verkar vara sjukt svår att få tag på dock?Vilken är er gral när det gäller Cartier?
Har för mig Ralph Lauren har en likande.Cartier Cloche. Vet inte varför men jag har fastnat för den så hårt. Tycker den är fantastiskt elegant. Verkar vara sjukt svår att få tag på dock?
Är den en panthere man skrotat länken på? Eller iofs kanske inte alla kom på länk?Kommer inte ihåg om jag lade upp denna tidigare.
Jag tror det är så, men vet egentligen inte om de såldes utan länk eller ej.Är den en panthere man skrotat länken på? Eller iofs kanske inte alla kom på länk?
klart Jabla ska få välja.
Vad är det för size på panthere?Ännu en liten jämförelse mellan Panthere vs Santos. Denna är den största varianten Panthere.
Tror jag fick något udda nummer på min Cartier när jag servade den. Stod ingenstans på klockan iaf.En Cartier broschyr från 80-talet. Referensnumren verkar ha inget med serienumren att göra...
27 eller 29 mm för herrvarianterna.Vad är det för size på panthere?
Tank LC på länk är mysigt alltsåEn Cartier broschyr från 80-talet. Referensnumren verkar ha inget med serienumren att göra...
Tank LC på länk är mysigt alltså
Enkelt. @Leben äger denVilken är er gral när det gäller Cartier?