Grattis! Då återstår att se om du nu hittat hem när det kommer till Tank LC nu då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Då återstår att se om du nu hittat hem när det kommer till Tank LC nu då.
Någon som sitter inne på en kanske kan byta med dig. Dom får din nya bit när den kommer.Jag behöver hjälp med att omgående få tag på en länkbit till en Cartier Tank Solo Large.
Jag har förstått att Ref nr på Länkbitarna är följande:
MX006HND (hel bit)
MX006HKL (halv bit)
Jag har lagt en beställning hos AD men något är knas så det har dragit ut på tiden och jag behöver länkbiten denna vecka. Någon som har tips på inköpsställe som kan ha länkbit hemma? Ny eller beg spelar ingen roll, hel eller halv spelar inte heller någon roll i dagsläget. Har en bit inkommande, men börjar tvivla på att den kommer hinna komma denna vecka.
Vore ju schysst. Har noll koll på vilka som har en dock.Någon som sitter inne på en kanske kan byta med dig. Dom får din nya bit när den kommer.
Ser ut att vara samma fenomen som när jag köpte en Santos, smuts i Guillochemönstret, den skickades tillbaka. Inget du stör dig på?
Grattis, fint ex!Ännu ett paket har anlänt!
Pang!
Jösses så bra! Precis det där jag vill se i min box någon gång! Avundsjuk ta mig tusan!
Bandet på vitguldaren ser riktigt trevligt ut också - mysig färg!
Grattis! Vilken fining!Ännu ett paket har anlänt!
Tjusigt! Cool panthere på tidigare sida med, vore kul att få se wristshot på den och ett på Santosen för att få en uppfattning om hur de skiljer sig rent storleksmässigt.Ännu ett paket har anlänt!
Har tyvärr ingen våg hemma men ska försöka lösa det vid tillfälle. Håller med om att det vore intressant att se ev skillnad.Det vore kul om @bernoulli kunde väga sin tank utan armband och spänne men med skruvar.
Om Jabla får välja band
Kan gå förbi Cartier butiken i morgon. Skickar pmVore ju schysst. Har noll koll på vilka som har en dock.
Tjusigt! Cool panthere på tidigare sida med, vore kul att få se wristshot på den och ett på Santosen för att få en uppfattning om hur de skiljer sig rent storleksmässigt.
Jag hänkar ifall du tänkte ta det på lunchen? Messa mig!Kan gå förbi Cartier butiken i morgon. Skickar pm
verkligen fina, tror jag får sälja något och göra plats för en cartier så småningom.Låt mig presentera herr och fru Cartier
Mitten hade jag inte tackat nej till!Kommer inte ihåg om jag lade upp denna tidigare.
Äh, vem bryr sig om du lagt upp den tidigare? Den tåls att postas igen om så är fallet!Kommer inte ihåg om jag lade upp denna tidigare.
mycket bra trippel det där, är aningen avis på allt ditt guldKommer inte ihåg om jag lade upp denna tidigare.
Tack! Mellersta Panthere är dock inte min, men har ju en liknande Dumont.mycket bra trippel det där, är aningen avis på allt ditt guld
Har tidigare varit i kontakt med Cartier (via email) gällande en äldre santos, de sa att de inte har möjligheten att verifiera om klockan är äkta eller inte. Frågade då ifall man kunde få den verifierad vid en service, men fick ytterligare ett nej.Har precis inhandlat Cartier klockan per länken nedan till flickvännen i julklapp. Från vad jag förstår så checkar Vestiaire Collective att klockan är äkta etc, men tänkte höra med experterna här var ni tror? Borde man kanske gå med klockan till Cartier när den kommer för att få äktheten verifierat?
Tack!
https://www.vestiairecollective.com...e-steel-tank-solo-cartier-watch-8643951.shtml
Va, du kan inte få den verifierad vid en service?Har tidigare varit i kontakt med Cartier (via email) gällande en äldre santos, de sa att de inte har möjligheten att verifiera om klockan är äkta eller inte. Frågade då ifall man kunde få den verifierad vid en service, men fick ytterligare ett nej.
Precis! Skrev även via facebookVa, du kan inte få den verifierad vid en service?
Är väl egentligen bara att lämna in den för att kolla behovet om service och be om ett kostnadsförslag.. är klockan inte äkta så servar väl de inte klockan?
Är visarna på santosen böjda uppåt? För att inte skada tavlan? Om det nu inte är en synvilla dvs.Kommer inte ihåg om jag lade upp denna tidigare.
Är väl standard hur tillverkare brukar beröra ämnet?Precis! Skrev även via facebook
Skulle tro det främst är en synvilla, inget avvikande jag lagt märke till iaf.Är visarna på santosen böjda uppåt? För att inte skada tavlan? Om det nu inte är en synvilla dvs.