Ja jag tycker den går ganska snabbt ändå. Upplever att det går snabbare än min lemania kronograf. Men liten är den.Nja, går väl snabbare? Men den är väldigt liten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja jag tycker den går ganska snabbt ändå. Upplever att det går snabbare än min lemania kronograf. Men liten är den.Nja, går väl snabbare? Men den är väldigt liten.
Han kanske kan skicka dom så kan du printa?Snyggt! Blir sugen på en av dina bilder.
Hur stor är omkretsen på din handled?
Italienare?När säljaren håller fast vid "dial is in perfekt condition"
"Just needs a cleanup and it is like new"Italienare?
'No signs of wear', också?
Kul, inte helt tokigt. Får nog vänta in fler bilder och fundera lite på vad jag egentligen tycker.Har några att tacka här!
@DDraper som via S lämnade över klockan som sedan dess skänkt glädje men samtidigt skapat huvudbry över val av band!
@bernoulli som varit särskilt hjälpsam med tips när jag vände mig till forumet för råd och även tipsade om @jankoxxx.
Vi blev tvungna att tänka lite utanför boxen för att möta min kravspecifikation men när @jankoxxx presenterade följande laxskinn blev jag såld!
Resultatet?
Thank you @jankoxxx I am very pleased and happy with the result!
Kaxigt, och ett roligt val. Ser också fram emot fler bilder. Hur tjockt blev det?Har några att tacka här!
@DDraper som via S lämnade över klockan som sedan dess skänkt glädje men samtidigt skapat huvudbry över val av band!
@bernoulli som varit särskilt hjälpsam med tips när jag vände mig till forumet för råd och även tipsade om @jankoxxx.
Vi blev tvungna att tänka lite utanför boxen för att möta min kravspecifikation men när @jankoxxx presenterade följande laxskinn blev jag såld!
Resultatet?
Vill tycka att det är en mindre radie på två-tonan, det kan ju dock skilja pga av villka skär som användes vid bearbetning än design val.. eller så är det ingen skillnad och jag lurar mig själv. Svårt att avgöra på bild.
Såg nu att bilden inte helt var tagen från exakt vinkel.
Har några att tacka här!
Resultatet?
Riktigt bra! @jankoxxx är toppen, jag har själv köpte lite band av honom.Har några att tacka här!
Resultatet?
En Italiensk NOS!Italienare?
'No signs of wear', också?
Kul, inte helt tokigt. Får nog vänta in fler bilder och fundera lite på vad jag egentligen tycker.
Kaxigt, och ett roligt val. Ser också fram emot fler bilder. Hur tjockt blev det?
16 mm bygellås?Fler bilder lär dyka upp med jämna mellanrum i denna tråd! Letar efter ett orginalspänne innan klockan tas i bruk i skarpt läge
Har inte ett exakt mått men bandet är lövtunt @bernoulli
Riktigt fräckt! S approves!
16 mm bygellås?
Rock n roll!En kollega kom till kaffemaskinen och jag hade svårt att inte påpeka hans diskreta klocka...
Haha, kool. Intressant val som arbetsklocka... försöker komma på till vilken tjänst den passar.En kollega kom till kaffemaskinen och jag hade svårt att inte påpeka hans diskreta klocka...
En kollega kom till kaffemaskinen och jag hade svårt att inte påpeka hans diskreta klocka...
Precis min tanke. Vad jobbar man med om den i kombination med vit skjorta lämpar sig? Troligen avundsjuk på den tjänsten.Haha, kool. Intressant val som arbetsklocka... försöker komma på till vilken tjänst den passar.
Pimp?Haha, kool. Intressant val som arbetsklocka... försöker komma på till vilken tjänst den passar.
Haha, kool. Intressant val som arbetsklocka... försöker komma på till vilken tjänst den passar.
Nu är väl kollega lite halvfel. Samma arbetsplats men inte samma jobb. Bilden på min arm. Han har mer avslappnad klädsel. Man har nog ett jobb som innebär att man inte träffar externa stake holders etc. Känner inte personen men misstänker att vi har lite olika lönebild..Precis min tanke. Vad jobbar man med om den i kombination med vit skjorta lämpar sig? Troligen avundsjuk på den tjänsten.
/B
Yes. Det är därför jag har råd med gamla Tissoter...Bekräftat att @ANALOGUE jobbar för en knarkbaron?
Branchkollega till El Chapo?Precis min tanke. Vad jobbar man med om den i kombination med vit skjorta lämpar sig? Troligen avundsjuk på den tjänsten.
/B
Skriker gjutjärnsfabrik!En kollega kom till kaffemaskinen och jag hade svårt att inte påpeka hans diskreta klocka...
Det är ju inte en fråga om, utan snarare när, man hittar sin helisade klocka. Måste ju även vara praktiskt med ett lager skyddande hårda diamanter tänker jag. Bra bruksur mao.Skriker gjutjärnsfabrik!