Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tank!Inför valet och kvalet nu. Vill bara ha lite helt 100% subjektivt tyckande på vad som blir roligast innan jag slår till.
En Tank solo gulguld eller en Santos Galbee XL helstål? (Har en Speedy FOIS).
Solo!!!!Inför valet och kvalet nu. Vill bara ha lite helt 100% subjektivt tyckande på vad som blir roligast innan jag slår till.
Inför valet och kvalet nu. Vill bara ha lite helt 100% subjektivt tyckande på vad som blir roligast innan jag slår till.
+1 på TankInför valet och kvalet nu. Vill bara ha lite helt 100% subjektivt tyckande på vad som blir roligast innan jag slår till.
Förstår det, hade samma upplevelse när jag fick hem min första. Ett av de mer självklara valen i en klocksamling.Liten bildkavalkad på mitt senaste inköp, Carter Tank.
Mer förtjust i denna än vad jag trodde jag skulle vara.
Ser väldigt fin ut! Är också sugen på en sån. Kvarts känns väldigt rätt också när den saknar sekundvisare. Det håller ju nere servicekostnaderna ganska mycketLiten bildkavalkad på mitt senaste inköp, Carter Tank.
Liten bildkavalkad på mitt senaste inköp, Carter Tank.
Fy tusan va stiliga tankarna är!
Bra klockor och alltid fina bilder! Vilka är kvar nu? Är det wg eller platina på dom två vita?
Guld på länk... 10/10!
Bra klockor och alltid fina bilder! Vilka är kvar nu? Är det wg eller platina på dom två vita?
Grymt! Sålde du den som jag inte minns vad det heter (jumping hour)?Den första vita är Au och den andra är Pt.
Dessa två är kvar - tycker de kompletterar varandra rätt bra då det inte finns några två mer olika Tanks LC.
Hyfsad Tank-duo.... Alltså wow!Den första vita är Au och den andra är Pt.
Dessa två är kvar - tycker de kompletterar varandra rätt bra då det inte finns några två mer olika Tanks LC.
Grymt! Sålde du den som jag inte minns vad det heter (jumping hour)?
I see, sjuk samling! Har du kvar en normale också? Om du fick bara ha en tank LC eller en normale, vad hade du haft?Tank a Guichet är kvar. Den klassar jag som Tank Normale avseende boettformen och därför var den inte med på bilden. Väntar på ett nytt band till den och hoppas att få posta nya bilder nästa vecka.
Tack för feedback!Fin kvalitet på bilden men om jag får kommentera kompositionen hade jag inte vänt urtavlan såhär - när kl 12 pekar nedåt.
I see, sjuk samling! Har du kvar en normale också? Om du fick bara ha en tank LC eller en normale, vad hade du haft?
Mmmm..Nej, jag har ingen Normale för tillfället.
Svår fråga - jag hade nog inte kunnat vara utan en Tank LC. Däremot byter jag gärna min LC på länk mot en likadan Normale. Tycker att de är sjukt snygga på länk.