Oniel
Silver
Äntligen kan man joina tråden på riktigt, lyckades hitta en fullsetare? Från 2005, 29 mm.
Sitter otroligt härligt på handleden!
Stort grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen kan man joina tråden på riktigt, lyckades hitta en fullsetare? Från 2005, 29 mm.
Sitter otroligt härligt på handleden!
Skönaste länken av alla imoLänken är riktigt jäkla skön.
Vilken vacker skapelse! Men hur fungerar minutvisaren?Kikar på Cartiers kommande Rotonde de Cartier Mysterious Day&Night på Hodinkee med manuellt inhouse urverk. Grymt trevligt koncept. Den kommer att på loss på 63,000 USD
https://www.hodinkee.com/articles/rotonde-de-cartier-mysterious-day-and-night-watch-introducing
Retrograde verkar detVilken vacker skapelse! Men hur fungerar minutvisaren?
Snyggt! Krokodil eller Alligator? Är det Cartier orginal eller annat? Mer bilder, wristshots och bild på spännet oxåDags för bump av den här tråden. Fick äntligen hem ett nytt läder till min Tank från 1980 i går. Fin färgmatchning!
Tack! Det är nåt så ovanligt som strutsbensläder! Googla på strutsar och kolla hur deras ben ser ut. Ganska reptillikt!Snyggt! Krokodil eller Alligator? Är det Cartier orginal eller annat? Mer bilder, wristshots och bild på spännet oxå
Sett denna? "Damur" i klassiska herrstorleken. Det var min också, enligt Kaplans.Ah har läst, tittat och drömt i denna tråden flera gånger om! Har bumbelibumpat min köp annons i förhoppning att det ska finnas någon liten tank som förtjänar mer handledstid och kärlek...men hittills inget napp. Tills vidare får ni gärna fortsätta posta bilder på era fina klockor!
Och om någon är sugen på något nytt, bara hojta! (lite skamset att posta såhär men nöden har ingen lag..)
https://klocksnack.se/threads/cartier-tank-solo-stål-23x30-mm.80933/
Är inte det där en vanlig tank solo? Dvs inte särskilt damigSett denna? "Damur" i klassiska herrstorleken. Det var min också, enligt Kaplans.
http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3306/vara/1399951
Jag menar ju det, men står damur i beskrivningen. Det stod damur i Kaplans beskrivning av min Tank ovan också, trots 23x31 mm klassisk herrstorlek på Tanken.Är inte det där en vanlig tank solo? Dvs inte särskilt damig
Tror att man skriver så för att skydda sig lite grann från att "herrar" ska köpa ett klassiskt herrur, komma på att det är lite mer feminint än vad man vågar och då hoppa av köpet.Jag menar ju det, men står damur i beskrivningen. Det stod damur i Kaplans beskrivning av min Tank ovan också, trots 23x31 mm klassisk herrstorlek på Tanken.
Det kan ju dock bidra till att dom inte sticker iväg i pris. Jag fick min till lägsta möjliga bud.
Svårt att säga. Allt jag vet är att jag är nöjd!Tror att man skriver så för att skydda sig lite grann från att "herrar" ska köpa ett klassiskt herrur, komma på att det är lite mer feminint än vad man vågar och då hoppa av köpet.
Men som du säger - det håller nog nere priset på en rimligare nivå för alla oss andra!
Är man lagd åt det hållet måste jag tyvärr medge att den lilla guldtanken är ännu bättre...Efter att ha skaffat stål santosen så börjar nu suget på guldarn också, farligt detta!
Är man lagd åt det hållet måste jag tyvärr medge att den lilla guldtanken är ännu bättre...
Sett denna? "Damur" i klassiska herrstorleken. Det var min också, enligt Kaplans.
http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3306/vara/1399951
Min tank är inte till salu. Men Santos i helguld är en rätt skönt störd klocka.Jäkla dumt att man börjat studera igen annars hade man klippt din!
Min tank är inte till salu. Men Santos i helguld är en rätt skönt störd klocka.
Någon som har den ref som säljs nu på 27,4 x 34,8 mm? Den är vad jag förstår snäppet större än den gamla, men inte så stor som XL som jag tycker är hemsk
Jag tänkte mer om någon här äger den och kunde ge lite intryck och kanske en wristshotHar du testat Cartiers hemsida?
http://www.cartier.co.uk/en-gb/coll.../tank/tank-solo/wsta0028-tank-solo-watch.html
Det kan stämma. Jag tittade just på bilder av de jag haft och alla har texten i VII undantaget Calibre Diver vilken har i X och då tar subsekunden upp i princip all plats från VII.
Dem där är så galet bra, funderar på om man ska jaga rätt på en trots mina grova handleder.Bjuder på en bild på en av Cartiers fullträffar, som numera är discontinued.
Tror det omöjligt kan bli fel! Prisbilden i Sverige är ju dessutom väldigt fördelaktig... För att säga det minsta!Dem där är så galet bra, funderar på om man ska jaga rätt på en trots mina grova handleder.
Grattis!