Finns ändå ett gäng om man bildgooglarJag är beredd att hålla med. Bara nyfiken på att se några exempel. Med det sagt, det finns väl sina skäl till att det finns få sådana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns ändå ett gäng om man bildgooglarJag är beredd att hålla med. Bara nyfiken på att se några exempel. Med det sagt, det finns väl sina skäl till att det finns få sådana.
Den funkar men personligen gillar jag den mer på en guldig blänkig länkGalbeen har ju, till skillnad från Panthére, inte sålts på läderband. Läderband passar ypperligt måttmässigt på pantern.![]()
Smaken är som bakenDen funkar men personligen gillar jag den mer på en guldig blänkig länk(förstår att det inte är superenkelt att hitta en prisvärd begagnad)
Med vanliga stift går det helt ok, men bandet böjer ner från bandhornens ovansida för snabbt. Min första guldsantos hade dubbla hål, ett för fjädrande stift längre ut. Hade dock min i stål på band, blev ok med lite mod. Samma med meshlänk.Det blir ju helt hopplöst i originalhålen och samtidigt väldigt tajt.
Du fuskar ju genom att behålla båda och favorisera tjockisen medan du fortsätter inbilla dig att den tunna versionen bör vara överlägsen. Kärlek kontra äktenskap...
Ser fin utFick hem en sjukt krispig 1564 idag!
![]()
Vad är det för ref på den? Helt novis! Riktigt läcker!
Just det där att bandet viker ner och hornen sticker ut ser galet ut, om man nu inte har moddat som dig.Med vanliga stift går det helt ok, men bandet böjer ner från bandhornens ovansida för snabbt. Min första guldsantos hade dubbla hål, ett för fjädrande stift längre ut. Hade dock min i stål på band, blev ok med lite mod. Samma med meshlänk.
Tack! 780971575 och 78097
Har också bara bra att säga om dom.Tjejen slog till på en solarbeat idag, gör verkligen inget att den passar mig ocksåFantastisk köpupplevelse i butiken vid norrmalmstorg måste jag säga!
![]()
![]()
![]()
![]()
Middag på ingång med en 1564 i all sin enkelhet.Grym Santos![]()
![]()
Den där blir säkert liggande, tanken är sjukt mångsidig och en riktig klassiker, OWG är ett faktum och du borde släppa den där vidare…Känns bra att ha denna hemma igen efter service. Nu väntar man bara på tanken.
![]()
Grattis till henne! (Och dig). Small?Tjejen slog till på en solarbeat idag, gör verkligen inget att den passar mig ocksåFantastisk köpupplevelse i butiken vid norrmalmstorg måste jag säga!
![]()
![]()
![]()
![]()
Visst, men den är inte avsmalnade och kostar 25’+ i stål.Kanske en dum fråga, men; Om man hittar en 2961 i bra skick men utan länk, går det att köpa en ny länk av Cartier? Eller är det helt kört?
Okej tack, bra att vetaVisst, men den är inte avsmalnade och kostar 25’+ i stål.
En uppdaterad dubbel.Bra dubbel![]()
En uppdaterad dubbel.![]()
Riktigt bra dubbel!En uppdaterad dubbel.![]()
Rätt vassa… Hade dock helst bytt tavlor dem emellan.En uppdaterad dubbel.![]()