Bra outfit @Hipsterlunch! Var också bröllop igår, pantern var med och dansade till 02:00
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mer robust kanske men en Galbée XL tar de inte i känsla!Första veckan med nya Santos medium. Haft två Galbee XL tidigare och måste nog erkänna att jag gillar utseendet på de bättre.
Men kvalitetskänslan är definitivt bättre på dessa, nästan att jämföra med vintage/moderna rolex. Cartier har även lyckats bra med att få länken att se mer integrerad ut till boetten. Överlag väldigt nöjd med denna.
Du har en poäng!Mer robust kanske men en Galbée XL tar de inte i känsla!
Grattis och välkommen till grain de riz-gänget!Mitt otränade öga tycker att den ser ut att vara i ganska bra skick men jag tycker det är svårt att avgöra. Då det är 14 dagars ångerrätt tar jag gärna emot era tankar om skicket om det så att jag missar något.
Mycket trevligt köp Glöm inte bort att du också får inhouse urverk, mycket höga antimagnetiska egenskaper och en vansinnigt bra länkFörsta veckan med nya Santos medium. Haft två Galbee XL tidigare och måste nog erkänna att jag gillar utseendet på de bättre.
Men kvalitetskänslan är definitivt bättre på dessa, nästan att jämföra med vintage/moderna rolex. Cartier har även lyckats bra med att få länken att se mer integrerad ut till boetten. Överlag väldigt nöjd med denna.
Tonneau är helt klart en av mina favoriter, men kommer inte fram så ofta i trädgårdsfixartider. Men idag så...Det är så mycket snack om Santos och Tank att man lätt kan glömma att det finns andra snygga Cartier. Tror inte det är någon förutom B Wooster och mig som äger en Tonneau. Här har ni en stor och tung CPCP variant.
Instämmer helt! Sen var det ju datum i XL som jag hillarFörsta veckan med nya Santos medium. Haft två Galbee XL tidigare och måste nog erkänna att jag gillar utseendet på de bättre.
Himla fin!Den här trevliga klockan levererades igår, känns väldigt kul.
Mitt otränade öga tycker att den ser ut att vara i ganska bra skick men jag tycker det är svårt att avgöra. Då det är 14 dagars ångerrätt tar jag gärna emot era tankar om skicket om det så att jag missar något.
Trevlig! Solo?Gör premiär i tråden med första cartiern. Riktigt nöjd
Grattis och välkommen till grain de riz-gänget!
Tack, tror referensen är 9605 eller 96054.Himla fin!
Vad är det för ref på den?
Nu efter typ två veckor måste jag säga att min växt på mig. 114060 och övriga klockor har fått vila sen den kom in. Känns som man hittat rätt. Bra balans av kvalité, storlek och funktion.Första veckan med nya Santos medium. Haft två Galbee XL tidigare och måste nog erkänna att jag gillar utseendet på de bättre.
Stämmer bra! 3187 om jag inte har felTrevlig! Solo?
Must Large är lite mindre än Solo Large och enligt mig bättre i storlek och utseende. Solo Small ligger mellan Must Large och Must Small och är bra i storlek. Allt är ju subjektivt förstås.Jag är sugen på att testa en Tank large, men det är ju hopplöst att få se och klämma på olika varianter bredvid varandra. Så har egentligen bara internetsurfat mig till att jag vill prova.
En fråga till er kunniga. Hur upplevs Tank Must large jämfört med Tank Solo large? Och är det någon av dom som värderas högre eller lägre än den andra?
Om jag förstått det rätt så finns väl inte Solo som ny längre heller väl? Är det en udda och oönskad fågel?
Har för mig att jag hört att man kunde göra custom beställningar direkt från Cartier förr i tiden. Välja tavla etcGrym! Intressant hur många kombinationer av santos carree det finns
Var inte medveten om det men samtidigt blir man inte förvånad. Hmm, läge att spendera eftermiddagen på hur min beställning hade sett utHar för mig att jag hört att man kunde göra custom beställningar direkt från Cartier förr i tiden. Välja tavla etc
Carrée i 32mmVar inte medveten om det men samtidigt blir man inte förvånad. Hmm, läge att spendera eftermiddagen på hur min beställning hade sett ut
Röd guld med burgundy tavla och lite svart strössel hade jag kört på !Carrée i 32mm
Jag hade nog kört liknande den här.Röd guld med burgundy tavla och lite svart strössel hade jag kört på !
Bra val, du fick mig att tänka på denna i platinum. Drömklocka!Jag hade nog kört liknande den här.
Gärna platinum med diamantkrona och diamant istället för skruvar i ändlänkarna. Vet inte vad tavlan är gjord av men likadan i onyx eller lapis hade gjort sig bra.
Ja den är cool. Finns den kvar på Klocksnack?Bra val, du fick mig att tänka på denna i platinum. Drömklocka!
Bra fråga, minns inte senaste den postades men det var länge sen.Ja den är cool. Finns den kvar på Klocksnack?
Ruskigt bra. Undrar vart den tagit vägen, länge sen man såg den.Bra fråga, minns inte senaste den postades men det var länge sen.
Har vi några helguldare i tråden och ungefärlig prisbild kring dessa? Inte noterat några på köp & sälj sista två åren.Bra val, du fick mig att tänka på denna i platinum. Drömklocka!