Icke möjligt med tavla däremot gick det att göra andra personliga justeringar. Får se om det blir något av det.Helt rätt! Håll oss gärna uppdaterade i tråden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Icke möjligt med tavla däremot gick det att göra andra personliga justeringar. Får se om det blir något av det.Helt rätt! Håll oss gärna uppdaterade i tråden.
Icke möjligt med tavla däremot gick det att göra andra personliga justeringar. Får se om det blir något av det.
Synd. Frågade du specifikt om lapis eller var en ny tavla uteslutet generellt?Icke möjligt med tavla däremot gick det att göra andra personliga justeringar. Får se om det blir något av det.
Vackert!MTO ödla från Molequin på Tank Solo Small
![]()
MTO ödla från Molequin på Tank Solo Small
![]()
Funderat på att klä ned den med gris eller slätt kalv i ljusbrunt?Fotobomb! Ronde, CPCP.
![]()
![]()
![]()
![]()
Slätt kalv i svart läder är tanken på sikt; jag har det här bandet hemma också:Funderat på att klä ned den med gris eller slätt kalv i ljusbrunt?
Är jag som är så svag för naturfärgat och olackat, men lite patinerat naturfärgat är läckert.Slätt kalv i svart läder är tanken på sikt; jag har det här bandet hemma också:
![]()
Alain Delon vibes
![]()
Jag saknar däremot rätt verktyg och jag har inte tagit tag i det än.
Är den trasig?Galbee XL! Grym klocka och storleken passar mig bättre (även fast XL är ganska liten också). Enda nackdelen är väl att den inte går att simma med!
Ska eventuellt säljas framöver då nytt ska in, om någon är intresserad så bara pm (fullset).
Är den trasig?
Annonser har en egen avdelning på forumet.
Du kunde inte simma med den?Trasig?
Du kunde inte simma med den?
Badar med min gamla Carree så det låter som trams. Så länge den är trycktestad såBlev avråd att bada med den modellen av både Nymans och Cartier, men om jag blivit felinformerade får jag kanske gå dit igen och trycktesta!
Ja de ska tåla lite vatten enligt specsen. Badar med min medBadar med min gamla Carree så det låter som trams. Så länge den är trycktestad så
Oj vad trevlig den där ärFotobomb! Ronde, CPCP.
![]()
![]()
![]()
![]()
Eller mocka! Olivgrönt sådantFunderat på att klä ned den med gris eller slätt kalv i ljusbrunt?
Gillar inte mocka, isf nubuck.Oj vad trevlig den där är
Eller mocka! Olivgrönt sådant
Kan sträcka mig till nubuck för att mötas. Men matt och nedklätt till cpcpn känns väldigt bra.Gillar inte mocka, isf nubuck.
Tycker det räcker att det inte är lackat. Framförallt inte med högglanslack.Kan sträcka mig till nubuck för att mötas. Men matt och nedklätt till cpcpn känns väldigt bra.
Fin! vad har du för omkretsNu börjar det bli dags för att tvätta/rengöra länken på min santos. Hur brukar ni göra? Ultraljudstvätt eller mjuk tandborste med lite YES.
Vill inte repa den fina länken!![]()
Det ska det vara ja, modellen benämns som Jumbo. Klockan ska ha blivit såld genom ett auktionshus, men jag hittar inte mer info om det nu än det i länkarna nedan.Är jag som är så svag för naturfärgat och olackat, men lite patinerat naturfärgat är läckert.
Sjukt tuff tank btw, vet inte om jag sett just den tidigare. Kan vara den tuffaste LCn. Ser ut som en herrstorlek?
Sitter som en smäck!Letandet efter en panthere till flickvännen föranledde att jag själv blev smittad. Riktigt nöjd.
![]()
Precis det som drabbade mig… Köpuppdrag på två små Pantheres.Letandet efter en panthere till flickvännen föranledde att jag själv blev smittad. Riktigt nöjd.
![]()