• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cartiertråden

turkos cordovan till sommaren
IMG_1496-.png

Gick idag förbi Krons och såg att dom hade en pre owned Tank francaise, en modell som alltid fascinerat mig men jag har tyckt den är lite feminin.
Men att se den i verkligen i storlek large, attans vilken klocka.

Är det någon som äger en och vill dela med sig av erfarenhet. Jag har testat santos och den sitter ju som limmat på armen, är det samma känsla med francaise eller blir den mer bulkig?

Gick idag förbi Krons och såg att dom hade en pre owned Tank francaise, en modell som alltid fascinerat mig men jag har tyckt den är lite feminin.

Är det någon som äger en och vill dela med sig av erfarenhet. Jag har testat santos och den sitter ju som limmat på armen, är det samma känsla med francaise eller blir den mer bulkig?
Personligen har jag aldrig riktigt kommit överens med länken, men jag hade nog valt en must över francaise om jag hade varit tvungen.

Jag har förstått det som att länken på refreshen ska vara markant förbättrad (även om jag tycker att den äldre ser bättre ut).

Ah okej sportklocka just pga den integrerade länken gissar jag. Men ja precis i dressade sammanhang om den ändå funkar eller skämmer man ut sig totalt med en sån på handleden?
Jag tycker att du ska bära en klocka du gillar och själv känner passar. Det är få som kommer rynka på näsan åt en santos i dressade sammanhang (kanske inte flyger på nobelmiddagen - men det är ju bara en gång om året ;)).

Dock håller jag med övriga om att en helt vanlig tank (med ett extra par armband) funkar i princip alla sammanhang.

Vet du vad det var för pris på den?

Tillbaka
Topp