• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cartiertråden

ser väl förhållandevis fin och opolerad ut i övrigt nån som har erfarenhet av att laga länk på dessa?
Tyvärr inte. Men den ser skarp ut. Ser dock inte att den går under 45. Men är ju bara att köpa två nya länkbitar tänker jag. Ligger väl på ca 800-1000 st?

IMG_1211.jpeg

Man får kanske skicka in den till Cartier o lägga 10-15 på fix. Men inte orimligt givet alla defekter.
Varför spekulera/gissa när du inte vet? Ny länk är dyrare än så. För att få ekonomi i den där får man lösa det på annat håll som någon gjorde här på forumet. Dock inget kul jobb då det är fin/exakt passning som behövs. Man ser glapp i fler länkbitar.

Varför spekulera/gissa när du inte vet? Ny länk är dyrare än så. För att få ekonomi i den där får man lösa det på annat håll som någon gjorde här på forumet. Dock inget kul jobb då det är fin/exakt passning som behövs. Man ser glapp i fler länkbitar.
Jag spekulerar hur mycket jag vill. Jag har inte rekommenderat någon att köpa den.

Tillbaka
Topp