Majbjörn
Basic
Övning ger färdighet.Jag har det inte i mig![]()
Båda är väldigt fina, jag skulle nog gått på santos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Övning ger färdighet.Jag har det inte i mig![]()
Fint! Finns det nåt sånt som passar Must small, tro?![]()
Klickades hem ett beads of rice. Tycker det blev en trevlig kombo och kul att rotera runt med läderbanden.
Det här är från Fortsner, 9-row verkar ha minsta storlek på 18mm lug with. 7-row finns på 16mm, så det borde passaFint! Finns det nåt sånt som passar Must small, tro?
Snyggt, såg detta nu. Löste det nästan på det sättet du visarTesta att sätta fast en bit i någonting
Hade samma "problem" med en citizen chronomaster, löste det såhär.
![]()
Inte till en tank men till en Speedmaster. Nöjd förutom att den lösa loopen kunde varit lite tajtare.Någon som provat Bulang & Sons band till en tank?
![]()
Bulang and Sons - Home for Watch Lovers
Bulang and Sons is the home to watch lovers that have a taste for timeless quality and design. At the heart of everything we do is an unconditional love for vintage masterpieces. We sell authentic collector's vintage watches from brands like Rolex, Tudor or Omega and an exclusive range of our...bulangandsons.eu
Inte till en tank men till en Speedmaster. Nöjd förutom att den lösa loopen kunde varit lite tajtare.
![]()
Var en fullträff även här. Länken är riktigt repig och nu byter hon band själv. Måste räknas som en vinst. Haft den i 4 år.Frugans ögonsten. Ingen av de andra klockorna jag köpt åt henne genom åren har fått någon handledstid sedan hon fick denna i vintras.
![]()
Börjat bli småsugen på länk till min tank. Någon som har koll på om det går att beställa via hemsidan? Verkar inte hitta något när jag söker. Eller är jag tvingad att traska ner till boutiquen?
Misstänker det, ska snegla på vad som finns bland aftermarket. Föredrar dock helst original länkar och band om det går att få tag på.Tror du behöver gå ner eller ringa då det ses mer som en reservdel. Men, utan att veta va Cartier tar för en länk till Tank separat så brukar det typ vara mer värt att köpa en ny klocka med länk än att komplettera med en original länk i efterhand tyvärr.
Tack!Nu är jag inte Aurum, men Camille Fournet är nice och man kan göra MTM.
Har tyvärr inga bra tips. CF var grymma förr och duger för det mesta idag. Få hyllprodukter som känns helt rätt när man blivit snob.@Aurum har du tips på var man kan handla ostoppade band, kalv och gärna mörkblått?
Tipsar om handdn.com@Aurum har du tips på var man kan handla ostoppade band, kalv och gärna mörkblått?
TackarTipsar om handdn.com