Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sluta klaga, den är ju nypolerad!Sorgligt med länken och skruvarna på denna.. Helt förstörd...
Säljes - Företagsannons - Cartier - Cartier Galbee W20060D6
Betalningsmetoder: Hemsida (Klarna, kort, Amex). Revolut betalningslänk (Visa/Mastercard, Apple Pay, Google Pay). Kortläsare tillgängligt vid F2F. F2F: Centrala Göteborg. Träffar i Stockholm är också möjligt, främst under helger. Frakt: Postnord värde, inkluderat i priset. Bilder: Önskar man...klocksnack.se
![]()
Mumma!Gårdagens sportklocka.
![]()
Sorgligt med länken och skruvarna på denna.. Helt förstörd...
Säljes - Företagsannons - Cartier - Cartier Galbee W20060D6
Betalningsmetoder: Hemsida (Klarna, kort, Amex). Revolut betalningslänk (Visa/Mastercard, Apple Pay, Google Pay). Kortläsare tillgängligt vid F2F. F2F: Centrala Göteborg. Träffar i Stockholm är också möjligt, främst under helger. Frakt: Postnord värde, inkluderat i priset. Bilder: Önskar man...klocksnack.se
![]()
Hur ser svarta ut?Köpte brunt och svart band från Bulang som kom samtidigt som klockan
![]()
Kul val med rött, det ser man inte ofta idag. Måste varit standard förr. Väldigt fin klockaDå har jag äntligen fått tillbaka min Tank Louis från service, samt med ett vinrött alligator.
![]()
![]()
Snyggt! Har köpt ett vinrött till min Ronde också, men inte provat det på än.Då har jag äntligen fått tillbaka min Tank Louis från service, samt med ett vinrött alligator.
![]()
![]()
821054Vilken modell är det?
Tack! Lyckades ett oanvänt exemplar efter en del letandeTackar riktigt fin!
Köpte den 2023, har tyvärr inte koll på prisutvecklingen sedan dess. Men skulle tippa på att den ligger runt hundringenBara att gratulera! Får man fråga hur mycket du gav för den? Vad ligger prisbilden på?
Tack! Small är detRiktigt nice! Vilken size är det?
Ändå kul när någon svarar på ett inlägg som är 11 år gammalt.
Dags att säljaÄndå kul när någon svarar på ett inlägg som är 11 år gammalt.![]()
Finns rätt mycket på eBay om man söker runt lite:Jag har tappat en skruv!
Är det någon som har en skruvskalle till en Pasha C liggandes? Jag ska mäta den andra ikväll och se om den går att beställa från Cartier direkt.
![]()
Läckert med alligator till!Senaste tillskottet och första tanken för min del. Riktigt bra i mitt tycke och framförallt som dressar som denna ska vara för min del![]()
![]()
Älskar den långa sekundvisaren på den äldre modellenSkönt att vara tillbaka i tråden
![]()
Ruskigt nöjd!Älskar den långa sekundvisaren på den äldre modellen![]()
Sjukt snygg. Hade man haft pengar över så hade jag gärna köpt den av dig!Trevlig helg!![]()
Håller med! Kan relateraSjukt snygg. Hade man haft pengar över så hade jag gärna köpt den av dig!