• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cartiertråden

Côtes-de-Provence. iPhone har otroligt svårt att fokusera på denna klocka, men vad gör det med ett svalt glas rosé pockandes på bordet.
IMG_2791.jpeg

Gjorde idag ett studiebesök på Delugs i Singapore som lustigt nog råkar ligga tvärs över gatan från hotellet jag brukar bo på.

Träffade en trevlig fransman som löste fram ett mattsvart kroko. Kanonfint band men dåliga bilder (missade att ta fler bilder på butiken dessutom). Framtidsfrun blev även hon nöjd och godkände bandet till vårt bröllop om en månad 🙏

IMG_4233.jpeg

IMG_4235.jpeg

IMG_4252.jpeg

IMG_4253.jpeg

Gjorde idag ett studiebesök på Delugs i Singapore som lustigt nog råkar ligga tvärs över gatan från hotellet jag brukar bo på.

Träffade en trevlig fransman som löste fram ett mattsvart kroko. Kanonfint band men dåliga bilder (missade att ta fler bilder på butiken dessutom). Framtidsfrun blev även hon nöjd och godkände bandet till vårt bröllop om en månad 🙏

IMG_4233.jpeg

IMG_4235.jpeg

IMG_4252.jpeg

IMG_4253.jpeg
Tank på rätt svart band är👌🏼
Får fixa ett snart till min…

Har lite svårt att vänja mig vid storleken alltså.. hade köpt en medium om det fanns med datum, men måste fasiken ha datum. Annars känns den nice! Men känns ruggigt stor när man kollar ner på armen.. i spegeln ser den normal ut och om man zoomar ett foto ser den också normal ut.. bilder för perspektiv. Har typ 17,5-18 cm handled så borde kunna svälja en del!!
IMG_9101.jpeg
IMG_9101.jpeg

Samma bild men en är zoomad

Har lite svårt att vänja mig vid storleken alltså.. hade köpt en medium om det fanns med datum, men måste fasiken ha datum. Annars känns den nice! Men känns ruggigt stor när man kollar ner på armen.. i spegeln ser den normal ut och om man zoomar ett foto ser den också normal ut.. bilder för perspektiv. Har typ 17,5-18 cm handled så borde kunna svälja en del!!
IMG_9101.jpeg
IMG_9101.jpeg

De är stora. Men storlek är ju en vanesak om inte en ide om vad som är i mode just nu. Jävligt snygg oavsett. Men varför så fast vid datum?

IMG_9101.jpeg
IMG_9101.jpeg

Grattis ändå till en superfin klocka. Min nästa graal 🥲

Tillbaka
Topp