Jo, det är large-modellen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, det är large-modellen.
Den högre har en sjukt fin ton på tavlan!Fått provat Cartier på Watches and Wonders. Gillade verkligt båda Normal, härlig tyngd i de klockorna.
Höll på att bli av med min Tank Louis då de var på väg att plockade ner den också i en av lådorna, men hann säga till.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alltså på bilden längst ner.Den högre har en sjukt fin ton på tavlan!
Tank på rätt svart band ärGjorde idag ett studiebesök på Delugs i Singapore som lustigt nog råkar ligga tvärs över gatan från hotellet jag brukar bo på.
Träffade en trevlig fransman som löste fram ett mattsvart kroko. Kanonfint band men dåliga bilder (missade att ta fler bilder på butiken dessutom). Framtidsfrun blev även hon nöjd och godkände bandet till vårt bröllop om en månad
![]()
![]()
![]()
![]()
De är stora. Men storlek är ju en vanesak om inte en ide om vad som är i mode just nu. Jävligt snygg oavsett. Men varför så fast vid datum?Har lite svårt att vänja mig vid storleken alltså.. hade köpt en medium om det fanns med datum, men måste fasiken ha datum. Annars känns den nice! Men känns ruggigt stor när man kollar ner på armen.. i spegeln ser den normal ut och om man zoomar ett foto ser den också normal ut.. bilder för perspektiv. Har typ 17,5-18 cm handled så borde kunna svälja en del!!
![]()
![]()
Samma bild men en är zoomad
Kollar datum på min klocka minst 20 ggr per dagDe är stora. Men storlek är ju en vanesak om inte en ide om vad som är i mode just nu. Jävligt snygg oavsett. Men varför så fast vid datum?
Grattis ändå till en superfin klocka. Min nästa graalHar lite svårt att vänja mig vid storleken alltså.. hade köpt en medium om det fanns med datum, men måste fasiken ha datum. Annars känns den nice! Men känns ruggigt stor när man kollar ner på armen.. i spegeln ser den normal ut och om man zoomar ett foto ser den också normal ut.. bilder för perspektiv. Har typ 17,5-18 cm handled så borde kunna svälja en del!!
![]()
![]()
Samma bild men en är zoomad
Fick det gjort. Tar 2 dagar sen är man tillbaka igenNågon gång ska jag borsta ”guldrutan”
![]()
Aha. Vem gjorde det år dig? Tänkte att jag skulle invänta framtida service men det där lät ju smidigt.Fick det gjort. Tar 2 dagar sen är man tillbaka igen![]()
det var under en service genomförd hos CartierAha. Vem gjorde det år dig? Tänkte att jag skulle invänta framtida service men det där lät ju smidigt.
Vilken modell är det här?Någon gång ska jag borsta ”guldrutan”
![]()
Reffen heter 2961 och kom på 80-taletVilken modell är det här?
Den här referensen är ju så otroligt bra, när skicket är som det ska vara.Fick åka fram idag när det äntligen blev bra väder igen
![]()
8810? Används den någonting? Du har ju lite att välja mellan. Ser ut att vara vasst skick, även om jag anser att den större kronan som finns på de mekaniska gör stor skillnad visuellt för LC.
Jag tycker det ser ut som en 78086 men kan också vara ute och cykla.8810? Används den någonting? Du har ju lite att välja mellan. Ser ut att vara vasst skick, även om jag anser att den större kronan som finns på de mekaniska gör stor skillnad visuellt för LC.