Jag kör de på ulltvätt i maskin, sen lite noppbortagning, tycker de blir bättre efter en tvättLite sugen på att prova en kashmir. Hur tvättar ni kashmir? Handtvätt som gäller eller kan man köra mildaste cykeln på tvättmaskinen med tvättpåse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kör de på ulltvätt i maskin, sen lite noppbortagning, tycker de blir bättre efter en tvättLite sugen på att prova en kashmir. Hur tvättar ni kashmir? Handtvätt som gäller eller kan man köra mildaste cykeln på tvättmaskinen med tvättpåse?
, det är en tjej kompis med adhd som hjälpte frun att röja hemma en gång, som vek alla våra kläder så där (även kalsong och strumplådan ser lika dana ut). Sen har jag fortsatt eftersom det får plats bättreMed tanke på hur du viker måste du sett den där Netflix serien med Marie Kondo som frugan kollar på
Inga fler tips på full zipper kashmir tröjor? Jag kanske får leva med hög hals, tyvärr.
Hur gick det? Hittat något?Det är en sån jag också har!! Men den börjar dö Har inte hittat någonstans, inte mailat dem iofs, kanske man skulle testa.
Den kommer tillbaka till vårkollektionen tydligenHur gick det? Hittat något?
Bra tips. Jag tror Soft Goat har utförsäljning på fredag också.På torsdag eftermiddag kan man fynda kashmir skulle jag säga. 40% rea på Rosewall i Mood gallerian.
Har en cable knit från dem som jag tycker håller riktigt bra kvalité, piskar Softgoat (enl mig) och ett bättre pris dessutom.
Japp, va på den förra året. Herrarnas del stod för typ 1/50del av alla plagg och va typ bara skit. Hoppas det är bättre i årBra tips. Jag tror Soft Goat har utförsäljning på fredag också.
Haha okej, tack för den infon. Då ids jag nog inte gå upp i ottan för den, utan satsar på Rosewall istället. Har klämt lite på deras grejer tidigare, verkar bra skit, och hittar man på -40% så är jag game!Japp, va på den förra året. Herrarnas del stod för typ 1/50del av alla plagg och va typ bara skit. Hoppas det är bättre i år
Ja en 100% kashmir cable knit tröja för ca 1200 kr måste vara svårt o slå!Haha okej, tack för den infon. Då ids jag nog inte gå upp i ottan för den, utan satsar på Rosewall istället. Har klämt lite på deras grejer tidigare, verkar bra skit, och hittar man på -40% så är jag game!
På torsdag eftermiddag kan man fynda kashmir skulle jag säga. 40% rea på Rosewall i Mood gallerian.
Har en cable knit från dem som jag tycker håller riktigt bra kvalité, piskar Softgoat (enl mig) och ett bättre pris dessutom.
28/3 16:00-20:00 enligt deras nyhetsbrev som jag prenumererar på. 40% på Hela sortimentet utom hoodies stod det (och 30% på deras merino).Spännande! Har du någon länk eller liknande? Vilka tider är rean och gäller de hela sortimentet? Jag har ett par mjukisar från soft goat som jag är nöjd med, men tycker rosewalls cableknits såg riktigt bra ut!
Hmmm, inte om man går dit på lunchen alltså?28/3 16:00-20:00 enligt deras nyhetsbrev som jag prenumererar på. 40% på Hela sortimentet utom hoodies stod det (och 30% på deras merino).
Festlig helkväll i Mood är titeln, så det är nog de tiderna som gäller.Hmmm, inte om man går dit på lunchen alltså?
https://www.eric-bompard.com/en/1171-teddy-jacket.html#formenÄlskar denna typen av tröja, någon som sett något liknande i kashmir? Alltså en full zipper, men utan hög hals.
https://eu.suitsupply.com/sv/knitwear/brun-troja-med-dragkedja/SW862.html?q=tröja med dragkedja&pdp=true
Dessa finns på soft goats sample sale som pågår nuDet är en sån jag också har!! Men den börjar dö Har inte hittat någonstans, inte mailat dem iofs, kanske man skulle testa.
Färger, storlekar? Värt att glida förbi?Dessa finns på soft goats sample sale som pågår nu
Om du har tid över och ok med risken att det inte finns så absolut! Förvänta dig typ detta så håller du blodtrycket på en rimlig nivåFärger, storlekar? Värt att glida förbi?
Blev en öl i solen iställetOm du har tid över och ok med risken att det inte finns så absolut! Förvänta dig typ detta så håller du blodtrycket på en rimlig nivå
A´daysmarch har börjat med kashmir av trevlig kvalitéDags att köpa en hösttröja - men var?
Tack för tipset!A´daysmarch har börjat med kashmir av trevlig kvalité