• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Certina Argonaut

Inte alla kanske men 1 iaf!

1673911538307.png
Trevlig! 5801-122? Är det skruvad krona på dessa? Google har inte så mycket att berätta om dessa 🤷🏻‍♂️
 
Kul tråd! Så kul att den ledde till mitt första KS-inlägg. Hade tröttnat lite på min Argonaut 280, kände att vi tappat varandra nånstans på vägen och hade till och med börjat gå i tankarna på separation, men alla fina klockor, snygga bandkombinationer och härliga gamla reklambilder har väckt ny glöd i förhållandet. Plötsligt känns det spännande igen. Tack!
 

Bilagor

  • 20230117_132814.jpg
    20230117_132814.jpg
    509.4 KB · Visningar: 13
Kul tråd! Så kul att den ledde till mitt första KS-inlägg. Hade tröttnat lite på min Argonaut 280, kände att vi tappat varandra nånstans på vägen och hade till och med börjat gå i tankarna på separation, men alla fina klockor, snygga bandkombinationer och härliga gamla reklambilder har väckt ny glöd i förhållandet. Plötsligt känns det spännande igen. Tack!
Underbar Argonaut 280, vissa relationer är värda att jobba med.:)
 
Tillbaka
Topp