Trevlig! 5801-122? Är det skruvad krona på dessa? Google har inte så mycket att berätta om dessaInte alla kanske men 1 iaf!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig! 5801-122? Är det skruvad krona på dessa? Google har inte så mycket att berätta om dessaInte alla kanske men 1 iaf!
Mysiga! Is the smaller model 37mm?Einfache, aber schöne Taucher (ohne verschraubte Krone)
Underbar Argonaut 280, vissa relationer är värda att jobba med.Kul tråd! Så kul att den ledde till mitt första KS-inlägg. Hade tröttnat lite på min Argonaut 280, kände att vi tappat varandra nånstans på vägen och hade till och med börjat gå i tankarna på separation, men alla fina klockor, snygga bandkombinationer och härliga gamla reklambilder har väckt ny glöd i förhållandet. Plötsligt känns det spännande igen. Tack!
Kanonfin! kul oxå med Tropic2000!
Riktigt bra! Tropic 2000 ser man inte ofta. Är det 18mm luggar på dessa?
Mkt trevlig line up!Manuell utan datum. Manuell med datum och Automatisk med datum.
Har haft länken liggande ett bra tag och fick härom dagen äntligen tag i rätt klockaIdag har jag petat dit en 70-talslänk på min 280 och tänker passa på att lägga in lite broschyrbilder (tagna från nätet) i den här trevliga tråden!
Broschyrbilder:
Wow. Så bra och sportig!Har haft länken liggande ett bra tag och fick härom dagen äntligen tag i rätt klocka
Fantastisk klocka! Är det originallänk? Jag har letat info om Argonaut 220, men det är ganska lite skrivet om den tycker jag.Fyller på med ytterligare en Argonaut-variant. 220 i helstål!