Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grått är flott.Helt otroligt vilket lyft gråa tavlor har fått! Gillar dessa fina skapelser och är själv sugen på en klocka med en sådan tavla. Sjöö Sandström, TH, Certina, FC, Rolex m.m har riktigt snygga gråa tavlor
Din recension var mycket bra vill jag också tillägga![]()
En med grå tavla med länk och läderband (ingick) fick jag för 5000 kr (!!) på klockia.se. Kunde inte direkt motstå priset och gud vad snygg den är.![]()
Undrar jag med?Hur fick du loss den för det priset? Riktig sugen på en.
Hur fick du loss den för det priset? Riktig sugen på en.
Undrar jag med?Köpte min där för 5,5k med endast länk
Fan vad niceHehe, undrade om det fanns en möjlighet att få den med grå tavla + länk till ett paketpris. Efter ett tag så svarade han att han fixat en rabattkod till mig där jag fick det för 5000 kr.
Hehe, undrade om det fanns en möjlighet att få den med grå tavla + länk till ett paketpris. Efter ett tag så svarade han att han fixat en rabattkod till mig där jag fick det för 5000 kr.
Får bli att dra iväg ett mail då![]()
Nej, nej, nej. Är ju skitsnyggt!Har tittat på den tidigare och tycker den är fin, men korset funkar verkligen inte för mig. Tycker det förstör hela klockan.
Jag är rädd att jag skulle blanda ihop korset med visarna, men det är kanske en obefogad rädsla?Nej, nej, nej. Är ju skitsnyggt!![]()
Har tittat på den tidigare och tycker den är fin, men korset funkar verkligen inte för mig. Tycker det förstör hela klockan.
Jag är rädd att jag skulle blanda ihop korset med visarna, men det är kanske en obefogad rädsla?
Precis.Det är ju korset som ger klockan dess charmighet.![]()
Upplever inget problem med det.Jag är rädd att jag skulle blanda ihop korset med visarna, men det är kanske en obefogad rädsla?
Såg ditt inlägg strax efter jag skrivit. Får dra iväg ett mail till klockia.En med grå tavla med länk och läderband (ingick) fick jag för 5000 kr (!!) på klockia.se. Kunde inte direkt motstå priset och gud vad snygg den är.![]()
Sen jag såg den första gången ser jag den jävla klockan överallt. Känner mig lite tvingad till köp.
Efter några månaders velande har denna tråden satt stopp för det hela. Nu är jag grymt sugen på denna klockan. Har tidigare kollat på bla Tissot Visodate och Tissot Automatic III men inte riktigt fastnat. Att denna är lite mer vattentålig gör en stor del också!
Några snabba frågor om klockan: Går det snabbt och lätt att skifta emellan länk och läderarband?
Var köpte du din? Är klocka.se en bra återförsäljare?
Är klockia.se så mycket billigare som dom får en att tro, vad kan klockan kosta hos en lokal återförsäljare?
Tacksam för svar! ;-)
Klart du ska köpa Certinan.Efter några månaders velande har denna tråden satt stopp för det hela. Nu är jag grymt sugen på denna klockan. Har tidigare kollat på bla Tissot Visodate och Tissot Automatic III men inte riktigt fastnat. Att denna är lite mer vattentålig gör en stor del också!
Några snabba frågor om klockan: Går det snabbt och lätt att skifta emellan länk och läderarband?
Var köpte du din? Är klocka.se en bra återförsäljare?
Är klockia.se så mycket billigare som dom får en att tro, vad kan klockan kosta hos en lokal återförsäljare?
Tacksam för svar! ;-)
Får bli att dra iväg ett mail då![]()
Såg ditt inlägg strax efter jag skrivit. Får dra iväg ett mail till klockia.
Är väl egentligen för stor och hög för att räknas som traditionell dressare (men mycket hänger också på hur stor handled du har). Så visst kan den funka som dressare på läder. Jag har den själv ofta på länk till kavaj. Har jag kostym väljer jag annan klocka, men den skulle inte göra bort sig i det sammanhanget heller.Har också tittat på denna ett tag. Riktigt snygg. Om man nu ska den som dressare, är det läder som gäller då?