• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Certina Ds PH200

Jag budade hem denna gamla godingen på Tradera. Det tråkiga är att bezel saknas! Är nu på jakt efter en ny någon här inne som sitter på lite reservdelar till dykarklockor som kanske har en Bezel till salu? Det behöver inte vara just till en Certina då jag har en som kan tillverka ett nytt inlägg. Alternativt någon som har en Ds PH200M som kan hjälpa mig med måtten på bezeln?

DSC_0842.JPG
 

Pictor

Audemars
Jag budade hem denna gamla godingen på Tradera. Det tråkiga är att bezel saknas! Är nu på jakt efter en ny någon här inne som sitter på lite reservdelar till dykarklockor som kanske har en Bezel till salu? Det behöver inte vara just till en Certina då jag har en som kan tillverka ett nytt inlägg. Alternativt någon som har en Ds PH200M som kan hjälpa mig med måtten på bezeln?

DSC_0842.JPG
Jag har en , och kan hjälpa dig med mått. Skicka ett pm
 
Jag har hittat en kille i England som ska tillverka stål delen till mig men jag behöver ha måtten på inlägget diameter och tjocklek. finns det någon här som har en gammal DS PH 200 som kan hjälpa mig ?

Jag skulle bli väldigt tacksam om någon kan hjälpa !
 
Senast ändrad:
Topp