Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var hittar man Hamilton till bra priser?Två stabila, pålitliga klockor båda två som du säkert blir nöjd med vilken som.
Mitt tips är, som ofta, att kika på Hamilton.
Gillar flera av modellerna i deras Khaki, jazz och pan-europ (några är mindre bra). Kvalitet- och urverksmässigt skulle jag säga de är likvärdiga med Certina, prislappen något lägre.
Snodda bilder:
Schyssta bilder! Vad har du för storlek på din handled?Rekommenderar Dykaren mycket för pengarna.
Inga problem! Handleden ligger på starka 18 cmSchyssta bilder! Vad har du för storlek på din handled?
Jämfört med vad? Den är inte mycket större än en rolex sub.. Prova valfri dykare från breitling så snackar vi stort och tungtJag skulle nog köpa Day-Daten, då med silver tavla. Äger dykaren och tycker den är klumpig, tung och rätt stor.
Tja, jag måste säga att de Subbar jag har provat (innan det blev "super case") är avsevärt mindre än Certinan. Vad gäller en nyare Sub, typ 114060, kan jag inte svara på. Det är klart att en dykare ska vara gedigen men det är skillnad på gedigen och klumpig/obalanserad.Jämfört med vad? Den är inte mycket större än en rolex sub.. Prova valfri dykare från breitling så snackar vi stort och tungt
Det är trots allt en dykare, då ska det vara lite gediget och någorlunda tjocklek på klockan!
Men visst, det där med tycke och smak är ju väldigt individuellt
Kul! Jag har båda.
Och jag har aldrig provat de äldre så jag kan inte ge min bedömning där tyvärr.. men jämfört med min 116613 tycker jag inte divern känns mycket större fastän den är 3mm störreTja, jag måste säga att de Subbar jag har provat (innan det blev "super case") är avsevärt mindre än Certinan. Vad gäller en nyare Sub, typ 114060, kan jag inte svara på. Det är klart att en dykare ska vara gedigen men det är skillnad på gedigen och klumpig/obalanserad.
Det låter som att det är "Divern" som gäller ifall man ska lyssna på dig?