• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cheepo63

KMS

Rolex
Svårt att säga något som ingen redan sagt. Beställde mitt första strap i lördags har det på armen just nu! Goodguy!
 

Maro

Audemars
Fick mitt första band idag, sjukt snabb och riktigt grymt band! Tack!
image.jpg
image.jpg
 

Simpatico

Rolex
Köpte en underbar Vostok 300m av denna herre.
Snabb och bra dialog, inga konstigheter, hypersnabb leverans och klockan var precis så bra
som det såg ut på bilderna och lite till.
GG hela vägen.
 

Erikd

Cartier
Kan enbart ge beröm åt både servicekänslan, snabbheten, prisnivån och kvaliteten på hans lädergrejer! Skickade en bild på en korthållare samt vilka egna modifieringar jag ville ha. En dag senare var den klar och låg på lådan! För den som är ute efter lädergrejer så är det Cheepo63 ni ska vända er till. Helt klart Goodguy!
 

demondave

Rolex
Varit på tok för dålig på att lämna feedback här, får hoppas bättre sent än aldrig är applicerbart.

Köpte armband till Sinn UX'en och en korthållare. Armbandet skulle in i Sinns orginal deployant clasp som är lite speciellt, exakta mått var därför av största vikt. Snabb leverans, snorfin passning, perfekta mått! Riktigt bra. Korthållaren används jämt och ständigt, håller fortfarande på och förlikar mig med skinn på dykare. Det är ju å andra sidan på inget vis hantverkarens fel :)
 

instinqt

Breitling
Har köpt en välgjord korthållare från Cheepo samt genomfört lite klock-byteshandel f2f. Det var en ren fröjd båda gångerna, solklar good guy!
 

Warwian

Cartier
Tveklöst en goodguy! Fixade ett skräddarsytt band åt mig enligt specifikationer, blir säkerligen fler beställningar i framtiden.
 

larmar

Cartier
2-Faktor
Jag stämmer in i hyllningskören, 100% goodguy. Köpte en Tissot Lisboa och det gick snabbt och smidigt.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Köpte en rulle efter allt gott man hört, och sett på Olika GTGer. Trots detta så lyckades han överträffa mina förväntningar. Det är inget snack, cheepo63 är 100% reko.
 

uppkorkat

Cartier
2-Faktor
Köpte ett mycket välgjort band med specialmått, blev fel först, men det ordnades utan problem. Tack som fan! Kan varmt rekommendera.
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Behövs väl knappast fler goda reffar för denna skinnguru... ;) Men jag köpte ett passfodral/reseplånbok som kom igår som är hur jäkla najs som helst! :)
 

CLT

Rolex
Alla dessa hyllningar säger väl sitt, men jag vill också hylla honom. Köpte en rulle och en pouch utav honom. Riktigt fina prylar. Kommer definitivt att handla utav honom igen! 110% GG.
 

OSKEEER

Friends of KS
2-Faktor
Köpt en klockrulle av cheepo. Bra kommunikation, snabb leverans och kanonfint hantverk.
Kanonkille att ha att göra med. Tack för affären
Goodguy 100%
 

Sorubim

Audemars
Jag förmedlade en affär där min bror köpte en Suunto Core av cheepo63. Allt gick snabbt och smidigt. Brorsan hälsar att han är mycket nöjd med klockan. Goodguy!
 
D

Deleted member 4412

Guest
Klart en Goodguy!!
Bra konversation och tillfredsställer ens läderbehov när det behövs:)
Han ser alltid till att man blir nöjd och skulle det vara något fel korrigerar han det med bravur!
Med vänlig hälsning, Micke
 
Topp