Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det med alla dessa s.k stilexperter som alltid ser likadana ut och tycker likadant? Känns som att det går tretton på ett dussin.
Jag hade kunnat sätta allt jag äger på att snubben skulle gilla "stilrena" klockor. Det känns för övrigt alltid som att det är en ursäkt för ens tråkiga personlighet och ens brist på cash.![]()
Ja och Japan. Nämner man USA och Italien måste man nämna Japan!någon som noterade att Steffo inte alls nämnde Tyskland när det frågades om klockor utanför Schweiz!?
edit: sry såg din post lite sent @JensBP
Tolkar det som att Steffos intresse är djupt med lite snävt.Ja och Japan. Nämner man USA och Italien måste man nämna Japan!
Fast det är alltid en speciell stil de har ändå. Det känns väldigt mycket Oscar Jacobsson, Morris, italienska tyger och handsydda skor. Sällan man ser en "stilexpert" bära Acne, Cos osv.Jag håller med. Men eftersom de är "stilexperter" och således följer det som är inne just nu likt lemmings så borde de se likadana ut. Skoj också att Steffo inte gillar blaffiga klockor då han rätt ofta bär Panerai.
Känns inte riktigt som ett program för oss. Tror att gymnasiegrabbarna i Morris-tröjor tycker det är kul med skämtandet etc.
Trist format, är precis som att det inte går att göra ett seriöst program om manlig stil utan det måste flamsas till.
(Trist slipsknut på han experten Wiberg också).
Hahaha. Ja.Fast med handen på hjärtat, om det hade varit i linje med vad alla andra här hade velat ha, så hade det dessvärre sänts på Öppna kanalen http://www.oppnakanalenstockholm.se
Då det alltid brukar vara skumma nitschade program där. Just detta program är väl för den breda massan? Ändå skoj att de hälsade på SjööSandström med Felix i spetsen. Steffo var ju rolig, på sitt sätt och ja. Det är ett underhållande program.
Han är numera svartlistad.
Produktionen hade kanske inte råd med mer Steffo än vad som visades?...22min program, 2min substans, hur är det ens möjligt?
Om de dragit dit Steffo så kunde de väl i alla fall gett honom lite tid att berätta om 1-3 klockor lite mer ingående. Eller vad var vitsen med att han var där? Att han är känd? Och band gjorde klockorna på bordet?
Och Sjöö Sandström... 2min fifflande med lupp och gnäll på rocken istället för att faktiskt lyfta fram ett svenskt varumärke.
Det kan nog stämma ganska bra, den produktionen hade inte så mycket deg att röra sig med.Produktionen hade kanske inte råd med mer Steffo än vad som visades?...