• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Chevaleresk...

Vad är det med alla dessa s.k stilexperter som alltid ser likadana ut och tycker likadant? Känns som att det går tretton på ett dussin.

Jag hade kunnat sätta allt jag äger på att snubben skulle gilla "stilrena" klockor. Det känns för övrigt alltid som att det är en ursäkt för ens tråkiga personlighet och ens brist på cash. :)

Jag håller med. Men eftersom de är "stilexperter" och således följer det som är inne just nu likt lemmings så borde de se likadana ut. Skoj också att Steffo inte gillar blaffiga klockor då han rätt ofta bär Panerai.

Sen vad hände med Tyskland? Hela Glashutte t ex är fullt av anrika tillverkare. Det kan man inte missa att säga. USA, Italien? Äh.

Daniel wellington. "man kan byta band på den" no jävla shit att man kan. Är han mutad eller?!
Är han Wiberg ifrån Huskvarna? Isåfall får jag ju fan skämmas.

Jag håller med. Men eftersom de är "stilexperter" och således följer det som är inne just nu likt lemmings så borde de se likadana ut. Skoj också att Steffo inte gillar blaffiga klockor då han rätt ofta bär Panerai.
Fast det är alltid en speciell stil de har ändå. Det känns väldigt mycket Oscar Jacobsson, Morris, italienska tyger och handsydda skor. Sällan man ser en "stilexpert" bära Acne, Cos osv.

22min program, 2min substans, hur är det ens möjligt?

Om de dragit dit Steffo så kunde de väl i alla fall gett honom lite tid att berätta om 1-3 klockor lite mer ingående. Eller vad var vitsen med att han var där? Att han är känd? Och vad gjorde klockorna på bordet?

Och Sjöö Sandström... 2min fifflande med lupp och gnäll på rocken istället för att faktiskt lyfta fram ett svenskt varumärke.

Senast ändrad:
Känns inte riktigt som ett program för oss. Tror att gymnasiegrabbarna i Morris-tröjor tycker det är kul med skämtandet etc.

Trist format, är precis som att det inte går att göra ett seriöst program om manlig stil utan det måste flamsas till.

(Trist slipsknut på han experten Wiberg också).

Känns inte riktigt som ett program för oss. Tror att gymnasiegrabbarna i Morris-tröjor tycker det är kul med skämtandet etc.

Trist format, är precis som att det inte går att göra ett seriöst program om manlig stil utan det måste flamsas till.

(Trist slipsknut på han experten Wiberg också).

Bara jag som stör ihjäl mig på att sponsorölen dricks ur flaskan, hur stiligt är det på en skala?

"Wiberg vad har du för relation till klockor?"
- För mig handlar klockor väldigt mycket affektionsvärde. :facepalm:
----------
Är det här en typisk "traderadammsugare", carpe diem expert som köper alla omega och certina som dyker upp på tratten :) :)

Fast med handen på hjärtat, om det hade varit i linje med vad alla andra här hade velat ha, så hade det dessvärre sänts på Öppna kanalen http://www.oppnakanalenstockholm.se
Då det alltid brukar vara skumma nitschade program där. Just detta program är väl för den breda massan? Ändå skoj att de hälsade på SjööSandström med Felix i spetsen. Steffo var ju rolig, på sitt sätt och ja. Det är ett underhållande program.

Fast med handen på hjärtat, om det hade varit i linje med vad alla andra här hade velat ha, så hade det dessvärre sänts på Öppna kanalen http://www.oppnakanalenstockholm.se
Då det alltid brukar vara skumma nitschade program där. Just detta program är väl för den breda massan? Ändå skoj att de hälsade på SjööSandström med Felix i spetsen. Steffo var ju rolig, på sitt sätt och ja. Det är ett underhållande program.
Hahaha. Ja.

22min program, 2min substans, hur är det ens möjligt?

Om de dragit dit Steffo så kunde de väl i alla fall gett honom lite tid att berätta om 1-3 klockor lite mer ingående. Eller vad var vitsen med att han var där? Att han är känd? Och band gjorde klockorna på bordet?

Och Sjöö Sandström... 2min fifflande med lupp och gnäll på rocken istället för att faktiskt lyfta fram ett svenskt varumärke.
Produktionen hade kanske inte råd med mer Steffo än vad som visades?...

Tillbaka
Topp