Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
tyckte jag såg en SpeedyVad mer exakt låg det på bordet?![]()
tyckte jag såg en Speedy
Visst är den en Speedy längst upp till höger va?Eller hur? Till höger om Daytonan hör ovan va?![]()
Visst är den en Speedy längst upp till höger va?[/QUOTE
Osäker
Rolex Milgauss 1019, Omega speedy, Rolex Daytona 16520, Omega calatrava från 40-talet?, Rolex Daytona 6263, Breitling Navitimer 806 etc.Vad mer exakt låg det på bordet?![]()
Och DW i sin tur ägs via bulvaner av Söner By Sweden, allt annat är lögn.DW är ju egentligen ett undernärke till Panerai.
Glöm inte Reverson!Rolex Milgauss 1019, Omega speedy, Rolex Daytona 16520, Omega calatrava från 40-talet?, Rolex Daytona 6263, Breitling Navitimer 806 etc.
Riktigt vidrigt om det är så och det inte tydliggörs.Enda anledningen att DW var med var väl för att de troligtvis sponsrar programmet rejält kan man gissa.
Riktigt vidrigt om det är så och det inte tydliggörs.
56.000 tittare säger en del om programmet.
Svårt att ta den fnittrige svärmorsdrömmen Måns Zemelröv på allvar.
Lätt!Tror du de skulle bräckt melodifestivalen om de ängnat tiden åt att diskutera i princip osynliga skillnader i fontar, öppna och stängda sexor och hur en platt fyra kan inbringa 50k menar du?
Var det din tolkning av mitt inlägg?Tror du de skulle bräckt melodifestivalen om de ängnat tiden åt att diskutera i princip osynliga skillnader i fontar, öppna och stängda sexor och hur en platt fyra kan inbringa 50k menar du?