• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Choppe

Köpt utav Choppe, snabba svar och sjukt trevlig! Allt med varan var exakt som det skulle vara. Gör gärna affärer igen, 100% GG

Köpte en iPad av Choppe!
Inför mötet var det snabba/tydliga svar. Skicket var precis som beskrivet.
Gör gärna fler affärer med honom!

Köpte en IPhone av Choppe och är supernöjd. Snabba svar och snabb service, skick över förväntan, väl paketerat.

Kan helt enkelt rekommendera att köpa utav honom.

Köpt en Seamaster av Choppe. Allt var perfekt! Utmärkt och trevlig säljare.
Hoppas att våra vägar korsas igen.

2 timmar efter första kontakt här träffade jag Choppe för att köpa en klocka F2F.
Mycket trevlig säljare och smidig affär.
100% goodguy!

Köpte Rolex f2f. Sågs först för att jag skulle kunna se klockan och lägga handpenning, sedan några dagar senare för att slutföra affären. Bara gott att säga, klockan var i utlovat skick och Choppe är en riktigt trevlig kille. Jag dealar gärna igen :)

Sålt en Omega till Choppe. Väldigt smidig och snabb affär för min del som säljare, riktigt trevlig kille också! 100% Goodguy :)

Gjort ännu en affär med @Choppe . Pga jobb kunde jag inte hämta klockan själv så fick skicka en bekant vilket gick strålande.
Tack för ännu en snabb och smidig affär :)

Hade precis en avtalad affär med Choppe, handpenning var överfört och mottagen samt vi hade bestämt tid och plats för överlämnande av klockan imorgon förmiddag. Då väljer han att sälja till en annan person. Oerhört trist att handla med såhär oseriösa personer, efter jag läst hans GG-lista trodde jag bättre om han.

Så från mig höjer jag ett varningens finger för att handla med han här.

Gällande inlägget ovan så tar jag på mig det. Klantade till det en smula och hade inte iskalla nerver. Vill bara förtydliga att ingen handpenning hade nått fram till när jag valde att sälja till en annan person. Jag försökte meddela personen i fråga att någon annan har redan swishat över pengar men jag tror att personen då befann sig i offline-läge. 10 minuter efter mitt kontaktförsök så kom handpenningen in som swishades tillbaka ögonblickligen.

Långt i från optimalt agerat och min stresshantering var under all kritik och det ber jag om ursäkt för. Förtjänar dock lite skit så inte helt obefogat.

Tillbaka
Topp