• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Chrisse

Sålt JLC till @Wamba på distans.
Trevligt, rakt och smidigt från första kontakten.:)
Supersnabb betalning och bra återkoppling.

110% Good guy och mer därtill.

God Jul
//TT

Köpte en JLC f2f av wamba, en mycket sympatisk och trevlig kille! Absolut en goodguy som jag gärna gör affärer med igen. :)

Både köpt och sålt i ett antal affärer till @Wamba, han är grymt smidig och bra att ha och göra med.
Rekommenderas varmt! :)
Efter affären upptäckte jag ett litet, litet dammkorn på tavlan och vi kom överens om att jag skulle besöka AD för att rengöra tavlan. Då det inte var någon större kostnad tänkte jag stå för denna men @Wamba vägrade och swishade summan inom 30 sek så att han skulle ”kunna sova på natten”.
Gör mig bara än mer övertygad om att denna herrn är en Super-GG:)

Bytt klocka samt mellanskillnad med Wamba F2F. Löst sig snabbt och smidigt. Supertrevlig som man gärna gör affär med igen.

Köpte en Casio G-Shock GMW till en kollega. Allt vackert och snyggt förpackat, samt att klockan var i mint kondition med alla tillbehör och papper.
Gör mer än gärna fler affärer med honom 100% GG.

Köpte en tudor av @Chrisse. Möttes upp F2F och det var en mycket trevlig och smidig affär!
Har mina varmaste rekommendationer :)
GG.jpg

Genomfört bytesaffär på distans.
Klockren kommunikation från start till mål.
100% GG och gör gärna affär igen😊

Tillbaka
Topp