Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
186 dollar på Ofrei till konsumentled, går säkert hitta betydligt billigare om man köper ett gäng som Chronai gjort.Alla delarna ser väldigt mycket ut som standardkomponenter man kan sourca via Aliexpress/Alibaba/Taobao. + Ett odekorerat UNITA 6498 som går att få för typ... $300. Max 3500kr materialinput samt noll $ kreativitet som de sedan vill ha 18000kr för??
Vad är det för annan kina-tillverkad lansering du nämner?Det första uret är läckert men alldeles för högt prissatt. "Hommagen" är hemsk. Apropå floskler har vi nyss haft det i massor i och med lanseringen av ett annat kina-fabrlkat. Folk köpte tulpanlökarna och räkna på vad de uren kostar i tillverkning så är det inte ett dugg bättre. Skit är skit oavsett vilka livstilsformuleringar man använder.
Det första uret är inte läckert i min värld. Man blandar och ger och får det att låta coolt. Vill man ha vintage köper man nåt riktigt.Det första uret är läckert men alldeles för högt prissatt. "Hommagen" är hemsk. Apropå floskler har vi nyss haft det i massor i och med lanseringen av ett annat kina-fabrlkat. Folk köpte tulpanlökarna och räkna på vad de uren kostar i tillverkning så är det inte ett dugg bättre. Skit är skit oavsett vilka livstilsformuleringar man använder.
"- Funktioner; timmar, minuter, sekunder och ett härligt kvalitetsljud."
Hahahah inte en chans
"First a Vintage Panerai build with a Angelus 240 movement for 9000 usd"
Vad i? ihopbyggd äkta? @azcii
Jag tycker inte att nåt som tycks vara en fult urtvättad gammal rysk urtavla på en ny klocka är läckert, snarare absurt. Lägger man då till priset blir det overkligt. Hoppas som sagt det är ett skämt.Det första uret är läckert men alldeles för högt prissatt. "Hommagen" är hemsk. Apropå floskler har vi nyss haft det i massor i och med lanseringen av ett annat kina-fabrlkat. Folk köpte tulpanlökarna och räkna på vad de uren kostar i tillverkning så är det inte ett dugg bättre. Skit är skit oavsett vilka livstilsformuleringar man använder.
Inte så troligtChronai
Nu visar det sig att grundaren och klockbyggaren finns registrerad här på Klocksnack, så kanske dags att presentera sig @Micael Wahlberg och dina klockor?
Han lär nog hitta tråden om han googlar sina egna klockor Chronai ...Killen har inte varit inne sedan 17 november så betvivlar att han kommer att poppa in nu.
Jag skulle fan hålla mig borta från att logga in i sådant fallHan lär nog hitta tråden om han googlar sina egna klockor Chronai ...
Om det finns det minsta lilla äkta över den där klockan ska jag köpa en stor hatt och äta upp den. Idioti.
"First a Vintage Panerai build with a Angelus 240 movement for 9000 usd"
Vad i? ihopbyggd äkta? @azcii
Tyvärr faller det inom ramen för ok.Är denna tråd ens ok...?
@Jacob
Gränsen för fake måste väl vara passerad...?
Edit: slösigt användande av inlägg 999... nu måste jag tänka lite innan nästa inlägg
Lite innovativt kanske? Ja, sådana där armband gör mina barn också fast med fler färger (gummisnudd).Skön snubbe , han försöker också sälja stora "o-ringar" som armband.
Hoppas nästan att han finns här på forumet, så att han iaf kan försök försöka förklara hur han tänker
Med vänlig hälsning
Ola G
Även om kopian hade kostat 9 kr hade det varit olagligt (fast inte lika allvarligt bedrägeri)