Good designers copy, great designers steal.Mer tjuv än designer.
-Pablo Picasso
...fast ja, det är så klart inte alls relevant i detta fallet. Detta är skit, rakt upp och ner!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Good designers copy, great designers steal.Mer tjuv än designer.
Jag tror man först måste vara en "great designer"(artist), det går inte åt andra hållet. Stjäla kan vem som helst göra, att stjäla rätt är konstenGood designers copy, great designers steal.
-Pablo Picasso
...fast ja, det är så klart inte alls relevant i detta fallet. Detta är skit, rakt upp och ner!
Rätta mig om jag har fel, men ser inte banden ut att vara av rätt taskig kvalitet och finish, åtminstone i förhållande till priserna.Mer blaj från Chronai. Och klockor. Är samtliga kopior? Jag misstänker det.
http://www.designer.se/products/watch-straps
Visst ser det så ut, och vad det är för band de refererar till som användes till krigarrolex på 60-70-talet är oklart.Rätta mig om jag har fel, men ser inte banden ut att vara av rätt taskig kvalitet och finish, åtminstone i förhållande till priserna.
(Bortsett från att allt som har med klockorna att göra är skandalöst)
Älskar diss på rim.Mer blaj från Chronai
Precis, inte använde brittiska marinen läderband på sina Rolex Milsubs?Visst ser det så ut, och vad det är för band de refererar till som användes till krigarrolex på 60-70-talet är oklart.
Precis (som jag skrev, är samtliga kopior?)Ser inte klockorna banden sitter på jäkligt suspekta ut också...
Inte värre än Daytonan med dubbla datum väl...?Omegan måste vara bland det sämsta jag sett i fejkväg. Jävlar!
I detta fallet valde jag att inte räkna såna som inte framställer sig som nån faktisk modell.Inte värre än Daytonan med dubbla datum väl...?