Någon som handlat från Orologeria Roma?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte du från Edle Zeitmesser? Sitter och kollar lite på en klocka därifrån nu..BUMppP vill ev. köpa en klocka från denna!
Nån som handlat därifrån?
Yes, de var goa, för mig i alla fall!Köpte du från Edle Zeitmesser? Sitter och kollar lite på en klocka därifrån nu..
Försöka få taxfree/exportpris?Har upptäckt att det finns en hel del försäljare i Japan. Är det något speciellt man bör tänka på om man beställer från Asien (förutom 4%tull och 25% moms)?
Försöka få taxfree/exportpris?
yepHur då? Bara fråga säljare?
Ska kolla då, tack för tipset!
Hallå!
Någon som har erfarenhet av Ciaowatch i italien? https://www.chrono24.se/dealer/ciaowatch/index.htm?watchId=4418337
Har försökt undersöka lite själv och de verkar ju vara seriösa, men kan ju vara gött o veta om någon annan nån gång handlat där!
Ett par andra saker jag undrar över, vad innebär PRO-lista och trusted checkout? Står att det använder sig av det.
Samt är en Seiko SKX009 jag kollar på, står att man får med papper, vad är det för papper? Certifikat?
köpte du därifrån sen? Nyfiken.Någon som beställt ifrån " della rocca gioielli" förut? Berätta om tidigare erfarenheter? Hit me
Jag har också bara varit i kontakt via mail och fick också ett gott intryck. Väntar på bilder som han ska skicka på tisdag.Jag har inte köpt av Tempo and Time Ltd men varit i kontakt. Fick ett väldigt gott intryck. Svarade blixtsnabbt och utförligt.
Någon som handlar utav "Mall of the watch Monaco"? Isåfall, är garantikorten stämplade av en AD?
Edit: mallofthewatch.com
Jag har heller inte hittat några recensioner av denna handlare. Så jag avstår för den här gången...Jag ska nog handla av dem. Men hittar inga värdiga recensioner.
Jag har heller inte hittat några recensioner av denna handlare. Så jag avstår för den här gången...
Ser fram emot att höra hur det gick.Jag hittade massor igår. Beställde klocka idag.
Hittills bra intryck. Men jag återkommer.Ser fram emot att höra hur det gick.
Jag väntar också med spänning på återkoppling.Hittills bra intryck. Men jag återkommer.
Jag hittade massor igår. Beställde klocka idag.
Ser fram emot att höra hur det gick.
Jag väntar också med spänning på återkoppling.
Beställde också därifrån förra veckan, i fredags. Hittade många recentioner och pratade även med Chrono24 i telefon innan jag la ordern. Hittills har det varit bra och snabbt bemötande, både från mall of the watch och chrono24. Återkommer också med lite mer info till veckan då jag förhoppningsvis har klockan
Skulle ha gjort som dig, valde trusted check out istället. Känns som att jag sitter fast i den längsta banköverföringshistorien i världen haha. Tips från coatchen: överför inte pengar på en fredag, farligt nära helgen.Jag betalde med kort i fredags och klockan skickades senare på dagen den 17:e enligt UPS
Skulle ha gjort som dig, valde trusted check out istället. Känns som att jag sitter fast i den längsta banköverföringshistorien i världen haha. Tips från coatchen: överför inte pengar på en fredag, farligt nära helgen.