Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är intresserad av samma men hittar inget skrivet...Nån som handlat av orologeria bodoni srl?
Säljare på C24 från Italien, verkar ha fysisk butik och har schysst hemsida men jag hittar ingen tråd någonstans om att någon handlat från dem.
Handlare: Uhrenfreund
Hemsida: http://www.uhrenfreund.com/?lang=en
Land: Sverige
Köp av klocka: Sinn U1
Leveranstid: Under en vecka, jag minns faktiskt inte exakt.
Kommentar: Allting gick otroligt enkelt och smidigt. Tjibbe, som jag hade mailkontakt med, svarade snabbt på alla frågor och funderingar som jag hade och klockan var, precis som annonserat, helt ny och komplett. Jag hade absolut handlat från dem igen, utan att tveka. Rekommenderar varmt!
Show Commerce - Orologi di lusso (Italien)
http://www.orologidilusso.biz/
Köpte en 114060 härifrån. 48 timmar från betalning till att jag hade klockan i handen. Toppklass.
+1Söker personliga ref på Watchdeal KG all info tas emot gladeligen.
Tack på förhand.
Tittat lite där, tycker det är märkligt då de skriver ny klocka och läser man vidare står 9/10...då e väl den inte 100 enl mig i vart fall utan bara 90. Och en ny bör nog vara 100Någon som har koll på Pluswatches från Italien? Hittar inte mycket info om dessa!
Är intresserad av samma men hittar inget skrivet...
Någon som har koll på Pluswatches från Italien? Hittar inte mycket info om dessa!
Jag är också intresserad av en klocka som Pluswatches säljer men hittar inte heller något om dem
Stämmer det du säger Jag avstod iallafall ett köp från dessa tillslut!T
Tittat lite där, tycker det är märkligt då de skriver ny klocka och läser man vidare står 9/10...då e väl den inte 100 enl mig i vart fall utan bara 90. Och en ny bör nog vara 100
Sa inte att du skulle avstå bara ville göra dig uppmärksam på vad de skriver om klockor som de i rubriken uppger vara nya....Stämmer det du säger Jag avstod iallafall ett köp från dessa tillslut!
Har bara gott att säga om http://capetowndiamond.com/.
Amerikansk handlare med ett brett sortiment av kvalitetsklockor.
Trevligt bemötande av mr Jonathan Marcus, svarade inom 24 timmar på mina ibland kanske omständiga frågor.
Klockan var i ett underbart skick.
Kommer garanterat att handla där igen!
Nån som handlat av orologeria bodoni srl?
Säljare på C24 från Italien, verkar ha fysisk butik och har schysst hemsida men jag hittar ingen tråd någonstans om att någon handlat från dem.
Har du gjort fler lyckade och smidiga affärer med Dikkeklokken? Är intresserad där.Japp. Alla gånger. Jag satte in pengar och skickade iväg min klocka. Gjorde ett byte med pengar emellan. När han hade fått min klocka samt såg pengarna på kontot skickade han min nya kärlek nervös var jag men ska köpa fler av han nu. Har mycket kontakt
Jag kan också rekommendera Show Commerce från Turin, snabb leverans och snabb att svara på frågor via mail.
Köpte en ny DJII, inga konstigheter.
/gustav
Har exakt samma erfarenhet av Show Commerce. Snabb leverans och snabba svar. Från betalning tills dess att jag hade klockan i handen var den 3 arbetsdagar.
Mvh
Gustav