Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag va där i krokarna runt 13:30, tänkte gå in redan då men då blev det öl med några polare istället.Förlåt mig! Jag har inte vart så aktiv på KS nu i veckan. Men det stämmer, jag satt på fram från 14.30 till 17.30 ungefär. Förlåt återigen att jag glömde skriva här. Ska dit imorgon med stor sannolikhet efter lunch, 13.00 någon gång
Jag, garre, bok, rom och hammock
![]()
Vad blir betyget kapten?

Mycket bra, med en dubbel espresso samt en god whisky till så blev det mycket lyckat!Vad blir betyget kapten?![]()
Mycket bra, med en dubbel espresso samt en god whisky till så blev det mycket lyckat!
![]()
Njuter på verandan på Ombergs turisthotell med ett glas Lagavulin och Allones Extra Edicion Limitada 2011
Inte god?Öppna helgen tidigare idag, tyvärr en nitlott men glad ändå, heeeeelg
![]()
Väldigt konstig, kraftigt motstånd, första delen kändes som att röka en pinne, klippte av den delen efter många försök.Inte god?
Men Herre Gud, det är ju DU! Har du lagt av med tuggtobaken?Gula blend, från förra året men smakar OK
![]()