• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

En Partagas Petit Coronas anno 2012. Fredagsmys!
image.jpeg

Tack @BOTL

Förlåt mig! Jag har inte vart så aktiv på KS nu i veckan. Men det stämmer, jag satt på fram från 14.30 till 17.30 ungefär. Förlåt återigen att jag glömde skriva här. Ska dit imorgon med stor sannolikhet efter lunch, 13.00 någon gång
Jag va där i krokarna runt 13:30, tänkte gå in redan då men då blev det öl med några polare istället.
Det kommer fler tillfällen :)

image.jpeg

Njuter på verandan på Ombergs turisthotell med ett glas Lagavulin och Allones Extra Edicion Limitada 2011

Turisthotellet är j-ligt nice! Brukar åka dit en gång per år med frugan för god middag och övernattning och sedan paddla kajak i Hästholmen, eller en promenad upp på hjässan eller så! Inget lyxhotell, men mycket genuin och bra lokal mat! Fantastiskt julbord också!

Inte nu men för en vecka sedan snart, El rey del mundo demi tasse. Så sjukt bra cigarr! Rökt på Prags bästa centrala sunkbar(läs dit lokalbefolkningen går). En oväntad sak var att de hade den godaste korven jag ätit. Hemligheten var ett tillaga den i en smörgåsgrill :)
_20160616_235223.JPG

Cigarren rundade av middagen nedan :)
_20160616_235650.JPG
_20160616_235716.JPG
_20160616_232926.JPG

Väldigt konstig, kraftigt motstånd, första delen kändes som att röka en pinne, klippte av den delen efter många försök.
Blev lite bättre efter en andra tändning men gav till slut upp med lite mindre än hälften kvar. Rullaren måste haft en dålig dag :)

Tillbaka
Topp